• Anonym (Carlos)

Helkroppstråden

Här kommer en på mig...

• FjärilVingad73
    Anonym (Carlos) skrev 2013-06-05 10:05:45 följande:

Cool bild, och det som syns ser snyggt ut! Solig
    I am an aquired taste. Don't like me? Aquire some taste!
  • Karios

Annorlunda. Spännande att man bara anar motivet. Keep up the good work.
  • Mattias39
    SnurriggirrunS skrev 2013-06-05 10:00:40 följande:
    Haha tack ;)

Alla har väl mindre bra dagar ibland, oavsett hur man ser ut :) Jag springer ju inte runt sådär om jag ska ner till ICA och köpa mjölk ;)
    Även om jag generellt sätt är mycket nöjd med min kropp så tycker jag det är snyggt med lite kurvor och hade gärna haft några fler kilon (jämt fördelade) på kroppen :)
    Tror att ganska många skulle uppskatta den där klädseln på ICA faktiskt...
    Å andra sidan skulle säkert ngn 88-åring få hjärtinfarkt och dö med ett leende... ObestämdFlört

Förstår att du är nöjd med din kropp, och det ska du vara. Visst är det väldigt fint med kurvor, men din kropp är som sagt också väldigt fin!! Glad
    Så, för att summera...vill se MER/FLER...
  • SnurriggirrunS

Har kikat runt lite i tråden och alla är jättefina på sitt sätt. Det som jag faktiskt är sjukt förvånad över är de som nått en bit över 40, har fött barn och fortfarande har otroligt vackra, vältränade och spänstiga kroppar!
    Jag säger bara wow!! :D

• PAUSA
    Mattias39 skrev 2013-06-05 10:08:53 följande:
    Tror att ganska många skulle uppskatta den där klädseln på ICA faktiskt...
    Å andra sidan skulle säkert ngn 88-åring få hjärtinfarkt och dö med ett leende... ObestämdFlört

Förstår att du är nöjd med din kropp, och det ska du vara. Visst är det väldigt fint med kurvor, men din kropp är som sagt också väldigt fin!! Glad
    Så, för att summera...vill se MER/FLER...
    Nu ska vi inte hetsa damerna till att visa mer än vad de egentligen villFlört. Det är så lätt att de känner sig utnyttjade då Skrattande.
  • PAUSA

Ja vad är det man anar egentligen DrömmerTungan ute??
  • Mattias39
    PAUSA skrev 2013-06-05 10:41:46 följande:
    Nu ska vi inte hetsa damerna till att visa mer än vad de egentligen villFlört. Det är så lätt att de känner sig utnyttjade då Skrattande.
    nejnej...jag hetsar dom inte...jag uppmuntrar dom bara...
  • PAUSA
    Mattias39 skrev 2013-06-05 10:57:41 följande:
    nejnej...jag hetsar dom inte...jag uppmuntrar dom bara...
    Du verkar vara en hyvens kille SkrattandeSkål.