• Secret

Helkroppstråden

Om du menar mej så är det sisters :)

• FjärilVingad73
    Anonym (jisses) skrev 2013-06-12 14:19:22 följande:
    Det är också emot fls regler att visa för avklädda bilder i denna tråden vilket den gamla s(n)ippan har gjort många gånger då hon fläkt ut fittan, röven och tuttarna.
    Sen är det även mot fls regler att avregga sig och byta nick som s(n)ippan gör några gånger i månaden. 
    Jag har inte sett hennes fitta här... Fast å andra sidan skulle jag inte bry mig heller... Om hon vill visa upp den så why not?

Fortfarande: vill man inte se - titta inte...
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Anonym (X 2)
    FjärilVingad73 skrev 2013-06-12 14:30:07 följande:
    Jag har inte sett hennes fitta här... Fast å andra sidan skulle jag inte bry mig heller... Om hon vill visa upp den så why not?

Fortfarande: vill man inte se - titta inte...

Fortfarande: Vill man inte bli kommenterad - posta inte bilder.
  • Anonym (gbg)
    Secret skrev 2013-06-12 14:27:07 följande:
    Samma här. Men inför alla avslutningar.
    Kort klänning och högklackat :)

Japp, lite snygg får man vara när barn nr 2 tar studenten. För mig blir det jeans, skjorta och kavaj
  • Musik
    FjärilVingad73 skrev 2013-06-12 14:04:11 följande:
    ...Det behövs heller ingen högre IQ att komma på att om man nu inte gillar bilderna som visas här så kan man lämna tråden...
    Jag tror inte att det är så lätt att lämna tråden som du säger. Det är jättesvårt tror jag. Frågan är om man behöver piska eller morot för att kunna lämna. Helst ska det vara en varaktig effekt så man inte återfaller och kommer tillbaka. Jag kanske behöver lägga ut några fler bilder på mig för att hjälpa dem på traven :)
  • Anonym ()
    Anonym (X 2) skrev 2013-06-12 14:32:02 följande:

Fortfarande: Vill man inte bli kommenterad - posta inte bilder.
    *host*
  • FjärilVingad73

I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Musik
    Secret skrev 2013-06-12 14:28:46 följande:
    Om du menar mej så är det sisters :)
    Oj förlåt. Inte så lätt att se. Undrar om det är en unisexmodell du har köpt?
  • Clownensglädje

Vad är detta....Ni är ju värre en ett gäng barn som står och byter idolbilder med varandra..