• Anton Chigurh

Helkroppstråden

Secret skrev 2013-06-12 13:16:14 följande:

Se själv, inte mycket att hänga i julgran.... Skrattande
    Jag tycker du har fel, jag gillar svart, min bil är svart. Du klär i svart, Secret, Jag har sett finare Damer, det skall erkännas, men du är i en egen klass här, stör mig lite att jag inte ser vilka skor du har på dig, men annars är du fin. 

Nu väntar jag bara på att X 2 skal lägga upp en bild, för som du vet, Secret, så försöker jag alltid hitta positiva saker att säga om diverse Damer och herrar här, men i X 2's fall är jag beredd att göra ett undantag. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (jisses)
    FjärilVingad73 skrev 2013-06-12 13:19:40 följande:
    Och det bestämmer du för alla andra? Obestämd
    pink dolly skrev 2013-06-12 13:18:52 följande:

Du har rätt, vi borde börja ta betalt.
    Skärp er! Det säger väl sig själv FV, att man ska använda hjärnan?! Det är inte positivt att resonera som ni. Man måste vara mer rädd om sig och ha större respekt för sig själv. Nu syftar jag på alla dessa nästintill nakna bilderna där man posar och visar lite för mycket för att kalla de normala bilder.

• FjärilVingad73
    Anonym (jisses) skrev 2013-06-12 13:30:32 följande:
    Skärp er! Det säger väl sig själv FV, att man ska använda hjärnan?! Det är inte positivt att resonera som ni. Man måste vara mer rädd om sig och ha större respekt för sig själv. Nu syftar jag på alla dessa nästintill nakna bilderna där man posar och visar lite för mycket för att kalla de normala bilder.

Tackar och bockar, jag har inga problem med att använda min hjärna. Men min tankeverksamhet har tagit mig såpass långt att jag fattar att alla i världen inte tänker exakt som jag - och det betyder inte att jag har rätt och de fel, utan bara att vi tycker olika.

Man kan ha respekt för andras val, även om man inte gillar dem.
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Secret

Ha ha du Anton.
    Skorna på mina fötter just nu är ett par Stålex träskor.
    Svart är min stora favorit och även min bil bär denna färg :)

• Anonym (jisses)
    FjärilVingad73 skrev 2013-06-12 13:32:25 följande:
    Tackar och bockar, jag har inga problem med att använda min hjärna. Men min tankeverksamhet har tagit mig såpass långt att jag fattar att alla i världen inte tänker exakt som jag - och det betyder inte att jag har rätt och de fel, utan bara att vi tycker olika.

Man kan ha respekt för andras val, även om man inte gillar dem.
    Nej du FV, jag håller inte med dig.
    Visst att vi alla tänker olika och så men vad har det att göra med alla pinsamma posebilder som man lägger upp HÄR av alla ställen? I den öppna tråden fast att det finns en sluten för dem som vill se och lägga upp vågade bilder.

Lägger man upp sådana bilder i den öppna tråden då är man bra desperat. Det behövs inte högre IQ för att lista ut det.

• HMD
    Anonym (jisses) skrev 2013-06-12 13:45:51 följande:
    Visst att vi alla tänker olika och så men vad har det att göra med alla pinsamma posebilder som man lägger upp HÄR av alla ställen? I den öppna tråden fast att det finns en sluten för dem som vill se och lägga upp vågade bilder.

Lägger man upp sådana bilder i den öppna tråden då är man bra desperat. Det behövs inte högre IQ för att lista ut det.

Äh. Sluta m moralpredikningar..
    Hell ain't a bad place to be
  • Anonym (gbg)
    Anonym (jisses) skrev 2013-06-12 13:45:51 följande:

Vem har bett dig vara här och springa runt å klaga!
  • Anonym (gbg)
    Secret skrev 2013-06-12 13:16:14 följande:
    Se själv, inte mycket att hänga i julgran.... Skrattande

Klart den snyggaste och "säckigaste" kroppen på hela tråden Spöke
  • Anonym (X 2)
    Anonym (gbg) skrev 2013-06-12 13:59:47 följande:

Vem har bett dig vara här och springa runt å klaga!
    Vem har bett dig posta bilder?
  • Anonym (jisses)
    HMD skrev 2013-06-12 13:50:47 följande:

Äh. Sluta m moralpredikningar..
    Det är bättre att ha moral än att inte ha någon alls. Det är tragiskt att se så många som inte förstår bättre och tror att det är någon jävla rättighet att fläka upp sig hur man vill, som om det är någon status i det vilket det INTE är.