• NOEL75

Helkroppstråden

pink dolly skrev 2013-06-12 12:06:23 följande:

Gäller det även hos dig? Flört
    Klart jag håller Dörren öppen för dig Dockan  Kyss
  • PAUSA
    NOEL75 skrev 2013-06-12 12:10:38 följande:

Själv är jag förpassad till nödutgången numera Flört.
  • pink  dolly
    NOEL75 skrev 2013-06-12 12:10:38 följande:

Så kan jag öppna något annat för dig.. Kyss
  • NOEL75
    PAUSA skrev 2013-06-12 12:13:18 följande:

Själv är jag förpassad till nödutgången numera Flört.
    Tsss.... du vet nog läget där Pausa.....Jag  hade sett till att det fanns en pampig Allé fram till en gigantisk öppen port om du skulle komma på besök.
    pink dolly skrev 2013-06-12 12:13:36 följande:

Så kan jag öppna något annat för dig.. Kyss
    Vad finns det att välja på? Oskyldig
  • pink  dolly
    NOEL75 skrev 2013-06-12 12:20:02 följande:
    Tsss.... du vet nog läget där Pausa.....Jag  hade sett till att det fanns en pampig Allé fram till en gigantisk öppen port om du skulle komma på besök.
    Vad finns det att välja på? Oskyldig

Massor... har många ingångar som behöver oljas.. Oskyldig
  • Anonym (jisses)
    NOEL75 skrev 2013-06-12 12:09:40 följande:
    Du borde heta Jisses Amalia tycker jag. Det skulle göra ett redan bra namn alldeles utsökt. Är du singel förresten?

Jag är singel och har mina speciellt utvalda som får se min heta kropp. Jag är för snygg för att hänga här och fiska uppmärksamhet.

Denna tråd är väl bra om man skippar att försöka vara sexig för det finns så mycket bättre platser man kan vara det på.

Dessutom är det så fruktansvärt trist med era interna osmakliga vitsar sinsemellan.
  • NOEL75
    pink dolly skrev 2013-06-12 12:21:16 följande:

Massor... har många ingångar som behöver oljas.. Oskyldig
    Oj vad varmt det blev....Det låter som att jag hade behövt ta med den stora oljekannan......Flört
  • pink  dolly
    NOEL75 skrev 2013-06-12 12:30:26 följande:
    Oj vad varmt det blev....Det låter som att jag hade behövt ta med den stora oljekannan......Flört

Kommer behövas.. ta med stora skiftnyckeln också så jag har något att leka med Flört
  • NOEL75
    Anonym (jisses) skrev 2013-06-12 12:29:40 följande:

Jag är singel och har mina speciellt utvalda som får se min heta kropp. Jag är för snygg för att hänga här och fiska uppmärksamhet.
    Denna tråd är väl bra om man skippar att försöka vara sexig för det finns så mycket bättre platser man kan vara det på.

Dessutom är det så fruktansvärt trist med era interna osmakliga vitsar sinsemellan.
    De där speciellt utvalda måste vara något utöver det vanliga förstår jag. Har svårt att tro att du skulle bräcka tjejerna här inne. Men jag gillar ditt självförtroende. Kan det inte kännas lite skamligt att bara visa kroppen för några speciellt utvalda?

Själv försöker jag inte vara sexig, jag bara är det av naturen Flört.... Ledsen för humorn. Jag tänker att den kanske kan förbättras efter lite ytterligare träning. Det är svårt att vara perfekt i början för mig i alla fall. Men du gjorde mig väldigt nyfiken som är så het. Är du riktigt duktig kanske du kan få bli min speciellt utvalda ...Vad tror du om det?