• Clownensglädje

Helkroppstråden

Inget snyggt att se på här inte..

• NOEL75
    Anonym (jisses) skrev 2013-06-12 13:17:25 följande:
    Ja, de speciellt utvalda är precis det, speciellt utvalda. Jag fläker inte ut mig för vem som helst då det känns både osmakligt och alldeles för billigt oavsett hur stolt jag är över min kropp. 

Jag VET att jag bräcker tjejerna i tråden det är inget jag behöver bevisa för er. Alla borde ha lika bra självförtroende som jag så hade fler också haft lite mer respekt för sig själva och sina kroppar. Man ska inte ge ut sig själv gratis till vem som helst. Inte ens på nätet.

Snygging...Nu får du bättra dig lite om du skall kunna bli en av mina utvalda. Tror det hade slått gnistor mellan oss bara du vågar ta steget och försöker kvala in i den höga liga jag håller mig till....Du har mycket att jobba på men jag ser dig som en potentiell oslipad diamant ändå....Kyss 
  • Anonym (gbg)
    Secret skrev 2013-06-12 14:15:34 följande:
    Anonym vet jag inte om jag är. Bara hemlig, precis som du ;)

Hmm, kanske skall låna din svarta outfit Spöke
  • Anonym (jisses)
    FjärilVingad73 skrev 2013-06-12 14:09:01 följande:
    Nope. TS säger tydligt: "ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken. Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden. "
    Det är också emot fls regler att visa för avklädda bilder i denna tråden vilket den gamla s(n)ippan har gjort många gånger då hon fläkt ut fittan, röven och tuttarna.
    Sen är det även mot fls regler att avregga sig och byta nick som s(n)ippan gör några gånger i månaden. 
  • Anonym (gbg)
    Secret skrev 2013-06-12 14:20:00 följande:
    Sure. Jag delar gärna med mej. Passar den kan du få en egen av mej :)

Genast kände jag mig lite som B1 och B2 *S*
    Nä dags att gå ut i verkligheten och skaffa en snygg frisyr inför morgondagen och helgens bravader samt segeläventyr... Med eller utan svart säck  
  • Secret

Samma här. Men inför alla avslutningar.
    Kort klänning och högklackat :)

• Musik

phpmuohw7.jpg

Jag fick själv rådet att byta till svart, att jag skulle se smalare ut. Är det Brothers du har köpt denna kostym? Tror att denna outfit skulle passa mig  Drömmer