• NOEL75

Helkroppstråden

Anonym (lillajag) skrev 2013-06-12 10:11:41 följande:
    kul att se så många nya i tråden...
    Postar lite innan det är dags för 6 veckor utomlandsSolig

Lilla Jag!! Så härligt att se att du också har varit här och förgyllt denna fina tråd idag ... Jag är här så sällan nu, men  inser att det finns mycket att sakna när man inte är här regelbundet..... Och hur kunde jag missat dig i morse...Hett hett hett...Kyss
  • Anonym (X 2)
    pink dolly skrev 2013-06-12 12:21:16 följande:

Massor... har många ingångar som behöver oljas.. Oskyldig

Kräks
  • Anton Chigurh
    Anonym (jisses) skrev 2013-06-12 12:29:40 följande:

Jag är singel och har mina speciellt utvalda som får se min heta kropp. Jag är för snygg för att hänga här och fiska uppmärksamhet.
    Denna tråd är väl bra om man skippar att försöka vara sexig för det finns så mycket bättre platser man kan vara det på.

Dessutom är det så fruktansvärt trist med era interna osmakliga vitsar sinsemellan.
    Om en person tycker sig vara för snygg, Anna....vad säger det om den personen ???
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (X 2)
    Secret skrev 2013-06-12 12:39:22 följande:
    Att bräcka tjejerna här inne tror jag är jävligt svårt!!!!

Inte alls..
  • Andise
    Anonym (japp) skrev 2013-06-12 10:01:23 följande:
    Tack för de söta kommentarerna. Värmer gott hos en bekräftelsekåt singel ;) Nu frukost innan jag ger mig ut o svettas i joggingspåret. God morgon!  

Fin rumpa :)
  • Anonym (jisses)
    Anonym (X 2) skrev 2013-06-12 12:52:38 följande:
    Inte alls..

• Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-06-12 12:44:56 följande:
    Lilla Jag!! Så härligt att se att du också har varit här och förgyllt denna fina tråd idag ... Jag är här så sällan nu, men  inser att det finns mycket att sakna när man inte är här regelbundet..... Och hur kunde jag missat dig i morse...Hett hett hett...

Noel, jag är sällan inne heller... Läser ibland... Men snart blir det semester och inget surf alls ;)
  • Anonym (jisses)
    Anton Chigurh skrev 2013-06-12 12:51:35 följande:
    Om en person tycker sig vara för snygg, Anna....vad säger det om den personen ???
    Vem är den här Anna??
  • Anton Chigurh
    PAUSA skrev 2013-06-12 11:40:39 följande:

Jag kommerKyss!!
    Mmm, glöm inte fråga om lov först !!!

Älskling....Hjärta 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.