Helkroppstråden
Sexig kropp!
Sexig kropp!
[quote=79212859][quote-nick]Anonym (1789) skrev 2018-11-14 07:58:37 följande:[/quote-nick]Clarken, ansök till de slutna grupperna. Där får du se häftiga bilder på tjejerna och man slipper tänka på hur man ska formulera sig i text. Glöm inte i ansökan skriva kön på dig och vilket län du tillhör.[/
Gick jätte bra att söka in till den gruppen!
[quote=79212859][quote-nick]Anonym (1789) skrev 2018-11-14 07:58:37 följande:[/quote-nick]Clarken, ansök till de slutna grupperna. Där får du se häftiga bilder på tjejerna och man slipper tänka på hur man ska formulera sig i text. Glöm inte i ansökan skriva kön på dig och vilket län du tillhör.[/
Jag har försökt ansöka till bildgrupper men klantade till det, min dator sa upp sig för en tid sedan så jag gjorde ansökan med mobilen och har man stora fingrar som jag har så råkade jag trycka på ansök utan att skriva kön ålder och ort ???????????? kan man göra något för att kunna ansöka igen? ????
Har inte så stort intresse av datorer kallar skiten för pajaslådor så lägger inga större summor på sånt. ????
Mycke roligare med mc hehe ????
Har inte så stort intresse av datorer kallar skiten för pajaslådor så lägger inga större summor på sånt. ????
Mycke roligare med mc hehe ????
Haha ???? bara bågar fru och barn nu hehe ????
Men förr kunde det bli så hehe ????
Det var en rolig tid då på det glada 80-talet. Alla nattliga race med bågar o bilar haha ????
Nä jag mena mer att jag har inte blivit godkänd
Tjoho!
Haha ???? bara bågar fru och barn nu hehe ????
Men förr kunde det bli så hehe ????
Det var en rolig tid då på det glada 80-talet. Alla nattliga race med bågar o bilar haha ????