• Anonym (1789)

Helkroppstråden

Anonym (Huga) skrev 2018-11-12 12:14:11 följande:

Fast jag är inte sämre än att jag kan erkänna när jag har fel.

Och tro mig, även jag brukar ha rätt bra koll men denna gång gick solen i moln. Tillfälligt, bäst att tillägga.

Dagens ungar ser väl knappt ens på tv, de verkar födas med i-paden i näven.

Jag såg det men den var inte riktad till dig. Sådant händer, det var ändå så länge sedan att båda tyvärr är ur tiden ju.

Dagens ungar är en förlorad generation. Fast det ska såklart inte de beskyllas för utan mer deras föräldrar. Samtiden premierar ett beteende som kommer skicka de flesta gullungarna rakt in i burken av framtida antidepressiva.
  • Anonym (Ralph)
    Kiiillle28 skrev 2018-11-12 09:45:17 följande:

Go morgon

Snyggt rakad...
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-12 12:37:59 följande:
    Jag såg det men den var inte riktad till dig. Sådant händer, det var ändå så länge sedan att båda tyvärr är ur tiden ju.

Dagens ungar är en förlorad generation. Fast det ska såklart inte de beskyllas för utan mer deras föräldrar. Samtiden premierar ett beteende som kommer skicka de flesta gullungarna rakt in i burken av framtida antidepressiva.
    Magnus, Brasse och Eva. Trist att alla är borta, Eva gick bort väldigt tidigt. 
    Jag tyckte Magnus och Brasse var rätt kul när de gjorde bland annat "Varning för barn" med den ökända svordomsvisan, som min mamma tog sig för pannan när jag skrålade med för full hals. 

Fast det fanns värre sånger, men de sjöng jag inte hemma. Oskyldig
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-11-12 16:37:11 följande:

Magnus, Brasse och Eva. Trist att alla är borta, Eva gick bort väldigt tidigt. 

Jag tyckte Magnus och Brasse var rätt kul när de gjorde bland annat "Varning för barn" med den ökända svordomsvisan, som min mamma tog sig för pannan när jag skrålade med för full hals. 

Fast det fanns värre sånger, men de sjöng jag inte hemma. 

De möttes tidigt väl? Som man gjorde på den tiden, Björn och Benny, Hasse och Tage osv. Kom faktiskt mest tänka på sången "Hoppas att barnen ändå får ett glas öl" när du skrev det där.

Barnaga förbjöds först på 70-talet har jag för mig. På den tiden då "ett kok stryk" bara var sund uppfostran.
  • Anonym (Lydia)
    Sydman skrev 2018-11-12 06:33:19 följande:

Alltid lika fin Lydia![quote=79207240][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2018-11-11 22:36:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Anonym (hoppsan) skrev 2018-11-12 06:43:28 följande:
    Vad fin du är!
    tusenkonstnären skrev 2018-11-13 19:53:44 följande:
    snyggingTungan ute
    Tack så mycketGlad

• Anonym (Ja)

O fina vackra Lydia ???? du är jättefin ????

• Clark73
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-13 21:08:45 följande:
    Sexig kropp!
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-13 21:08:45 följande:
    Fast och fin rumpa du har!