• Anonym (Huga)

Helkroppstråden

Anonym (1789) skrev 2018-11-11 20:34:44 följande:
    Fel, fel, fel, fel som Brassse sa. Men om du fortsätter att tro så kan jag ägna mig åt att veta.

Sedan undrar jag hur en vänster strumpa av kvinnligt kön ser ut. Borde vara en rätt smutsig strumpa att släpa runt foten i.
    Inte för att vara sån... men nog vill jag minnas att det mar Magnus som sa det där.

Kaffe God morgon!
  • Underhill
    Anonym (milf) skrev 2018-11-10 23:20:39 följande:
    Länge sen sist...

Tjusigt!
    E vi överens så kör vi
  • Sydman

Alltid lika fin Lydia![quote=79207240][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2018-11-11 22:36:41 följande:[/quote-nick][/quote]

• Anonym (hoppsan)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-11 22:36:41 följande:
    Vad fin du är!
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-11-12 05:07:56 följande:

Inte för att vara sån... men nog vill jag minnas att det mar Magnus som sa det där.

God morgon!

Fel, fel, fel, fel, fel, fel. Det var Brasse.
  • Anonym (1789)
    Anonym (X&Y) skrev 2018-11-12 07:31:59 följande:

11789 har alltid haft lite svårt tänka innan käften öppnas.

På ditt jobb lutar du dig gärna åt fakta i allt pappersbläddrande. Hävdar du också att det var Magnus som sa det så har tiden svept förbi dig sedan ett tag.
  • Anonym (1789)

Nu fick den manlige bimbon konkurrens. Här var det tack och lov en med klass utan tillhörande svammel.

• Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-12 07:25:31 följande:
    Fel, fel, fel, fel, fel, fel. Det var Brasse.
    Ja, banne mig så har du rätt.
    Fick åka en liten nostalgitripp på Youtube. Glad

Barnprogrammen förr, det var grejer det.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-11-12 11:08:20 följande:

Ja, banne mig så har du rätt.

Fick åka en liten nostalgitripp på Youtube. 

Barnprogrammen förr, det var grejer det.

Jag har inte alltid men väldigt ofta rätt. Bara det att andra jämt ska hävda annat tills motsatsen för dem bevisas.

Det var det verkligen! Pedagogiska och mindre stressfyllda sett till dagens volym av diagnoser på barn. Konstigt i och med att fem myror år 2018 fortfarande är fler är fyra elefanter.

Magnus spelade däremot en besserwisser som gissade fel, typ som Anna Odell-dyrkaren X&Y här.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-12 11:39:31 följande:

Jag har inte alltid men väldigt ofta rätt. Bara det att andra jämt ska hävda annat tills motsatsen för dem bevisas.

Det var det verkligen! Pedagogiska och mindre stressfyllda sett till dagens volym av diagnoser på barn. Konstigt i och med att fem myror år 2018 fortfarande är fler är fyra elefanter.

Magnus spelade däremot en besserwisser som gissade fel, typ som Anna Odell-dyrkaren X&Y här.

Fast jag är inte sämre än att jag kan erkänna när jag har fel.

Och tro mig, även jag brukar ha rätt bra koll men denna gång gick solen i moln. Tillfälligt, bäst att tillägga.

Dagens ungar ser väl knappt ens på tv, de verkar födas med i-paden i näven.