Inlägg från: Grottmannen |Visa alla inlägg
  • Grottmannen

Helkroppstråden

pillan3 skrev 2014-02-12 12:09:48 följande:
    Hahaha...som jag då, två svårflörtade människor...  Hur ska det gå?! Drömmer 
    Vi har alla odds emot oss helt klart...SkrikandesSkrattande
    En sak är säker iaf...våra riktigt namn passar bra att säga i en följd, det är ju alltid något.Flört
    Sen är ju du underbar och därifrån blir ju inte steget långt till under, dom händer ju ibland...Hjärta
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    Mandiisen skrev 2014-02-12 12:15:00 följande:

Hallåja! 

Var ett tag sedan man var här inne och checka o ladda upp.

Har ni inge annat för er än att sitta här och dröna? ;P

Nepp...finns det något bättre menar du?Skrattande
    Hur går det med ryggen nu då?{#emotions_dlg.flower}
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-12 20:46:43 följande:
    Go kväll 

Blev att tänka på hägring av allt ÖKENSNACK...sen blurret i bakgrunden passar som en smäck!Solig

Strunt samma...är du säker att du inte själv har fallit?HjärtaKyss
    Jätte vacker är man om man heter PILLAN på fl....Hjärta
  • Grottmannen
    Hej hopp i blåbärsskogen skrev 2014-02-12 21:40:29 följande:
    Men vafan, raggar folk på varandra här? Känns inte det som lite slöseri med tid? Man vet ju inte ens om motparten är singel och i de flesta fall inte ens hur vederbörande ser ut i ansiktet.
    Jag sitter på information som du skulle bli alldeles hänförd av att veta!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Säger inget mer då blir bara du att ragga med!Skrattande
  • Grottmannen
    Hej hopp i blåbärsskogen skrev 2014-02-12 22:02:29 följande:
    Skulle du kunna utveckla lite?
    Tycker jag är utvecklad som jag är...
    Tycker du jag är någon jävla puppa i en kokong eller?Skrattande
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-12 22:09:50 följande:
    Vad? Vad? Vad? Jag som är Sveriges mest nyfiknaste människa, det borde du ju veta nu och du borde ju veta att du inte kan skriva så där när pillirillan är i närheten Tungan ute
    Haha...vet nog det mesta om dig faktiskt!Tungan ute
    Nu har jag inte tid med dig på en stund, för nu ska jag......{#emotions_dlg.djavulsk}

Mer nyfiken? Jag anade det.....Hjärta
  • Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-13 17:41:20 följande:
    Följer NN:s exempel och postar en torsdagsrepris :)
    Hallå där hetingen!
    Väldig upp-ståndelse du orsakar!Flört
  • Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-13 18:18:44 följande:
    Men hej där Grottis! Härligt att du dyker upp Glad (För vad är en HK-tråd utan Grottmannen?Flört)
    Det var ju härligt att höra att man kan orsaka lite upp-ståndelse! Och igår var det väl Dress-yr? Skrattande
    Gulliga Dress!{#emotions_dlg.flower} Det kan jag inte svara på för är jag inte här är det lite svårt att vet hur det är utan mig...men är svindlande smickrande iaf att du märker när jag inte är närvarande!Hjärta

Haha...ditt nick går nog faktiskt att böja lite hit och dit men ska in böja för då kan det ju gå av och bli osexigt som typ dr-ess...för som jag ser det ska en heting ska ju ha vackra namn!Flört
  • Grottmannen
    Grottmannen skrev 2014-02-13 18:34:25 följande:
    Gulliga Dress!{#emotions_dlg.flower} Det kan jag inte svara på för är jag inte här är det lite svårt att vet hur det är utan mig...men är svindlande smickrande iaf att du märker när jag inte är närvarande!Hjärta

Haha...ditt nick går nog faktiskt att böja lite hit och dit men ska in böja för då kan det ju gå av och bli osexigt som typ dr-ess...för som jag ser det ska en heting ska ju ha vackra namn!Flört
    Hmmm...telefon jävel...hoppas det går att gissa lite lätt vad det skulle stå....
  • Grottmannen
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-13 19:31:43 följande:
    God kväll
    Hallå fröken, har saknat dig!Flört
    Hur står det till?
    Du är enormt härligt, bara så att du vet!Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden