• Amys

Helkroppstråden

Nt och Snuskig, vilka kvinnor ni är!! 

Här är kvällens lediga klädselOskyldig

• Amys
    Påven Johanna skrev 2014-08-19 21:51:51 följande:
    Det där framkallar med stor sannolikhet en hastigt men genomtänkt hymn signerad ÄngDal. Förmodligen kommer dina bilder också att kosta samhället ett ganska stort antal Pacemakers.

Jag gissar att försäkringsbolag inom en mycket snar framtid är tvungna att försäkra sig mot dig. Möjligt också att sjukvården inför en Lex Amy där män och kvinnor får skylla sig själva för att ha exponerat sig för dina bilder. 

En het potatis på min ära.
    Kära Påven, du vet hur man får en kvinna att le och bli generad! Tack!{#emotions_dlg.flower}
  • Amys
    Maltemånsson skrev 2014-08-19 22:24:18 följande:
    Ledig klädsel har man när man tar det lite lugnt. Perfekt att ta det lugnt med svärisarna. Reaktionen hade dock blivit som du förutspår!!!
    Tack Malte:) Men är det en myskväll med svärföräldrarna ser jag nog till att ha liiiite mer på mig. Som sagt jag måste tänka på svärfars hjärta.. ;)
  • Amys
    Zack skrev 2014-08-19 22:03:46 följande:
    Du är inte bara en oerhört vacker kvinna, du vet också hur man tar fantastiskt snygga foton. Speciellt den nedre bilden är grymt snygg.
    Tack snyggZack!! Jag gör mitt bästa:)
  • Amys
    mrspice skrev 2014-08-19 22:02:51 följande:
    Tack! Hur ska jag kunna somna nu då...

Arrggghhh!! ;)
    Ah, om du räknar får kanske ;)
  • Amys
    mrspice skrev 2014-08-19 23:06:51 följande:
    Jag får, jag får, jag får, jag får... Det kommer inte bli lättare att somna... smile4.gif
    Du kan få.... Ligga bredvid mig och sova då:)
  • Amys
    MissK70 skrev 2014-08-20 10:19:41 följande:
    Glad lillördag Kyss
    Väldigt vacker!Solig
  • Amys

Så här känner jag idag.. Vill åka hem, krypa ner under filten och mysa med en bra film. Man känner att hösten knackar på dörrenRynkar på näsan
    Men alla vackra människor här inne piggar ju upp i alla fallGlad
  • Amys
    blomkrukan01 skrev 2014-08-20 11:24:40 följande:
    Mys under filt låter som en utmärkt idé! 
    Jag är på!
    j the man skrev 2014-08-20 11:25:09 följande:

Skulle gärna mysa under den där filten men frågan e om vi ser så mycket film om jag får bestämma ;) inbjudande bilder oavsett :P
    You guys.. Vilka inviterDrömmer.... Men mysigt hade det nog kunnat bliFlört

• Amys
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-21 13:45:27 följande:

Väldigt vackert!
Svar på tråden Helkroppstråden