• Amys

Helkroppstråden

Ronga skrev 2014-09-08 20:32:24 följande:
    Men HILFE! du och alice är den mäktigaste kombinationen fårever! 
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
    Tack, det känns ju rätt stort att bli jämförd med Alice fantastiska bröst:)
  • Amys
    Amys beundrare skrev 2014-09-08 21:21:20 följande:

Amys! "du fick mig ner på djupt vatten, med dina varma ord du sänkte min kropp för att aldrig mer se annat än den skönhet du berikat mig med"

Puss på dig min kära beundrare. Du får mig att le med dina fina kommentarer, det är en bra egenskap:)

Synd att min bild blev anmäld bara...
  • Amys
    MrMom skrev 2014-09-08 21:54:11 följande:
    Va!! Tog de bort bilden?
    Amy, jag som ville se.... :(
    Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!
    Ja, min första anmälda bild och ändå hade jag ovanligt mycket kläder på mig. Det är väl någon där ute som har tråkigt ikväll..
  • Amys

Ah, ni är så goa!! Tack snälla ni:) Slänger iväg en massa kyssar till er!

• Amys

Bjuder tråden på lite bilder, repris för vissa (ni får blunda). Önskar er en trevlig kväll, snart helg igen:)

• Amys

Tack killar!! Jag vickar lite extra på den för er skull, för att ni gillar't;)

• Amys
    ÄngDal skrev 2014-09-10 23:09:56 följande:
    Herregud, din kropp är så otroligt kvinnlig och sexig, stjärten, brösten, hela du... 
    Jag är ju kvinna så det är ju en himla tur att jag är kvinnlig, känner mig rätt kvinnlig allt som oftast:) Tack för dina fina ord, kära söta Ängdal! Puss
  • Amys
    Hettjej skrev 2014-09-11 00:33:23 följande:

;)

Ronga skrev 2014-09-11 00:20:25 följande:Du och Amys har identiska kropp och bröst mer eller mindre. Läckert!

Spännande, måste leta upp henne så jag får se. :)

Ohhh, nice...;) :P

Maltemånsson skrev 2014-09-11 00:25:16 följande:Kan bara instämma i gossarnas hyllningskör! Magnifikt!
    Tack! :)

Var tvungen att titta två gånger, för att inse att det inte var jag på bilden. Ronga har rätt, det finns en hel del likheter.. Så jag måste säga, du är skitsnygg^^
  • Amys

På jobbet..

Eller nej, skoja bara, har inte tid med sånt lyxigt som att posera framför kameran på arbetstid. Man kanske ska byta karriär? ;)

Svar på tråden Helkroppstråden