• Amys

Helkroppstråden

Steif84, söt du är!! Jag och min rumpa tycker inte du ska lämna denna underbara tråd;) Får man fråga varför?

• Amys
    Anonym (X 7) skrev 2014-09-05 13:09:39 följande:
    Amy...WOW en sån sittdyna din har!!
    Den sittdynan är faktiskt rätt hård och obekväm att sitta på.. Men fin i ett par byxor i alla fall;) Tack!
  • Amys
    MrMom skrev 2014-09-05 13:15:12 följande:
    Den som ser så mjuk och fin ut!?
    Provade gruppsex förra veckan, de andra grupperna verkade ha kul. Men det var så ensamt i min .......
    I avslappnat läge, rygg, mage och Sido läge så är ju allt mjukt, att klämma på. Sittandes eller ståendes inte lika mjukt, men den är helt funktionsduglig ändå:)
  • Amys
    goaskalice skrev 2014-09-05 13:13:36 följande:
    Klockrena bilder du laddar upp!
    Push it
    Tack, detsamma.. Du är så vacker!
  • Amys
    Mattias39 skrev 2014-09-05 13:16:20 följande:
    Den där rumpan kan övertala vem som helst till vad som helst...!!!Tungan ute
    Va bra!! Utpressningen fungerar med andra ord:P
  • Amys
    MrMom skrev 2014-09-05 13:22:24 följande:
    Inte att förglömma, mycket vacker.!!
    Provade gruppsex förra veckan, de andra grupperna verkade ha kul. Men det var så ensamt i min .......
    Tack:)
  • Amys
    Mattias39 skrev 2014-09-05 13:28:03 följande:
    Ja, men du är ju en mästare på att få som du vill... smile1.gif
    Ibland vet man på vilka punkter man ska trycka! :P
  • Amys
    Anonym (Amys beundrare <3) skrev 2014-09-05 13:30:40 följande:
    Du är så jävla snygg Amys! Jag har aldrig haft problem med för tidig utlösning men jag skulle nog skjuta i byxan. om jag fick klämma på din sätesmuskel DAMN
    Min sätesmuskel niger och tackar av din härliga men aning knäppa kommentar;) och en puss får du också, min speciella beundrare!
  • Amys

En tanke bara, vem är det som bestämmer vem som "passar in" här? Jag kan säga att ibland känner även jag att jag inte passar in, helt ärligt, ni är alla vackra i alla dess olika former. Jag beundrar alla som vill och vågar visa upp sig oavsett form. Sen finns det som tur är olika tycke hos människor, tänk så tråkigt det hade varit om alla hade tyckt om samma sak. Tycker tråden utstrålar skönhet, varje sig man är stor eller liten, smal eller tjock. Tack för ordetSkål

• Amys
    Anonym (Amys beundrare <3) skrev 2014-09-05 13:57:58 följande:
    Tackar ja kommentaren var en aning knäpp men kände att jag var tvungen väntar med spänning på fler bilder från vad som kan vara världens vackraste kvinna
    Så söt du ärKyss
Svar på tråden Helkroppstråden