• Anonym (Su)

Helkroppstråden

Hotrod skrev 2013-07-29 22:42:50 följande:
    hmm jag ser ung ut för o snart fylla 40 ...hon 50 knappast ...vad gör att du måste klanka ner på folk ? tror oxå att du är yngre ....detta är en feel good tråd

Det är hon som klankar ner på mig. "Du är ung". "Nej, du är en tjej, ingen kille tycker jag inte ser snygg ut". Omogen för hennes ålder.
  • pinkdolly
    vonKatt skrev 2013-07-29 22:47:40 följande:
    Blir till att klösas med lila naglar istället Dolly, du får låna min piska ikväll. Passar dina undisar bättre!

Jag drar på mig mina stilettklackar också så kanske jag kan trampa på någon..
  • NyttNamn
    vonKatt skrev 2013-07-29 22:44:26 följande:
    Målar tånaglarna och följer dramat

Jag har precis målat både tår och fingrar, så jag blåser lite så de ska torka fortare.. :-P
    Pour some sugar on me...
  • vonKatt

Kör Dolly!!

Myrtnarna - jag är klar med tassarna redan :) jag kör gellack med LED-lampa

• Mysigast
    Anonym (Su) skrev 2013-07-29 22:49:35 följande:

Det är hon som klankar ner på mig. "Du är ung". "Nej, du är en tjej, ingen kille tycker jag inte ser snygg ut". Omogen för hennes ålder.
    Fattades bara. Nu ljuger du också.
  • ddg38
    NyttNamn skrev 2013-07-29 22:51:29 följande:

Jag har precis målat både tår och fingrar, så jag blåser lite så de ska torka fortare.. :-P
    Sounds like a photo opportunity?
  • Jo01

[quote=70617860][quote-nick]pinkdolly skrev 2013-07-29 21:57:22 följande:[/quote-nick][/quote] Dolly, du är lika fin som vanligt.

• Anonym (Su)
    Mysigast skrev 2013-07-29 22:53:31 följande:
    Fattades bara. Nu ljuger du också.

Fortsätt slicka hennes röv. Snart kanske hon skickar en privatbild på sina tuttar till dig, vem vet?
  • Hotrod

Läs texten i början av tråden som betyder att om man inte har nått bra o säga så kan man hålla det för sig själv och hon skriver ej som anonym inte jag heller och vi postar båda bilder...

Anonym (Su) skrev 2013-07-29 22:49:35 följande:

s