• Mysigast

Helkroppstråden

Anonym (Su) skrev 2013-07-29 22:57:26 följande:

Fortsätt slicka hennes röv. Snart kanske hon skickar en privatbild på sina tuttar till dig, vem vet?
    För övrigt har jag inget mot att slicka röv när jag har sex. Så länge tjejen gillar det och är nyduschad.
  • NyttNamn
    ddg38 skrev 2013-07-29 22:53:56 följande:
    Sounds like a photo opportunity?

Sitter med mobil, går inte ladda upp bilder :-P
    Pour some sugar on me...
  • ddg38
    pinkdolly skrev 2013-07-29 23:10:06 följande:
    En medlemsgrupp där man kan lägga upp bilder utan censur
    There is already one
  • Göteborgskillen2101
    jag har ansökt dit men jag har inte fått ansökan godkänd eller nåt sånt .. :( vad gör jag för fel?
  • pinkdolly

Ddg38: Jo det vet jag för jag är med i den

• Mysigast
    En grupp man går med i eller? Förstår inte riktigt haha. Tänkte först du menade att man kan välja vilka som får se ens bilder i galleriet.
  • pinkdolly

Göteborgskillen: Först måste man bl.a visa sig aktiv och att man är seriös, så inte vem som helst ska kunna bli medlem

• Anonym (Allie)

En ledsen o avundsjuk flicka bakom ett anonymt nick. Jag ler åt dig nu, men hoppas verkligen du mår bättre snart. Eller iallafall hittar nåt annat sätt att få ur dig svartsjuka och avundsjuka än nätmobbning. Det är härligt att kunna ge vackra människor komplimanger från hjärtat utan att känna sig sämre själv. Du borde prova det.

Anonym (Su) skrev 2013-07-29 23:07:21 följande:
    Om du postar bilder på dina bröst där så tänker jag verkligen inte gå med i en sån grupp.

• pinkdolly

Mysigast: Ja precis, en stängd grupp så bara medlemmarna där kan se bilderna :)

• NyttNamn
    Anonym (Su) skrev 2013-07-29 23:07:21 följande:
    Om du postar bilder på dina bröst där så tänker jag verkligen inte gå med i en sån grupp.

Tro mig, vi är många som är glada att du låter bli
    Pour some sugar on me...