• Göteborgskillen2101

Helkroppstråden

pinkdolly skrev 2013-07-29 23:15:51 följande:
    Göteborgskillen: Först måste man bl.a visa sig aktiv och att man är seriös, så inte vem som helst ska kunna bli medlem
    jag tycker att jag har visat mig ganska mycket aktiv.. :/ vet du vilka det är som har gruppen?
  • Mysigast
    pinkdolly skrev 2013-07-29 23:16:54 följande:
    Mysigast: Ja precis, en stängd grupp så bara medlemmarna där kan se bilderna :)
    pinkdolly skrev 2013-07-29 23:15:51 följande:
    Göteborgskillen: Först måste man bl.a visa sig aktiv och att man är seriös, så inte vem som helst ska kunna bli medlem
    Vadå? Intagningsprov typ? haha

• pinkdolly

Tom Araya är chefen, man får vända sig till honom ;)

• Mysigast
    pinkdolly skrev 2013-07-29 23:22:54 följande:
    Vilken makt han besitter ;) haha
  • Göteborgskillen2101
    pinkdolly skrev 2013-07-29 23:22:54 följande:
    hehe tack fina du! 
  • Anton Chigurh
    Mysigast skrev 2013-07-29 23:25:06 följande:
    Vilken makt han besitter ;) haha
    Har inte med makt att göra, handlar enbart om att hålla puckona borta från gruppen. Vad som definierar ett pucko överlåter jag till dig att bedöma, Mysigast. Men jag tror du vet på ett ungefär vad som avses med ett pucko.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Su)

Göteborgskillen kan inte vänta tills han blir antagen och får dregla över dollys tuttar... Suck.

• Mysigast
    Anton Chigurh skrev 2013-07-29 23:31:00 följande:
    Har inte med makt att göra, handlar enbart om att hålla puckona borta från gruppen. Vad som definierar ett pucko överlåter jag till dig att bedöma, Mysigast. Men jag tror du vet på ett ungefär vad som avses med ett pucko.

Ja, det förstår jag :) Var ett skämt :)
  • Göteborgskillen2101
    Anonym (Su) skrev 2013-07-29 23:31:28 följande:
    Göteborgskillen kan inte vänta tills han blir antagen och får dregla över dollys tuttar... Suck.
    hahah sluta va så sorglig!