• Anonym (Su)

Helkroppstråden

pinkdolly skrev 2013-07-29 22:11:11 följande:
    Det är helt ok, jag har inte sex med kvinnor så jag vill inte ligga med dig heller

Haha, jag är ju en man. Tror du att alla killar finner din kropp snygg eller?
  • Anonym (RJ)

När kvinnor öser komplimanger över varandra är det endast för att de INTE ser kvinnan som ett hot, den krassa sanningen.

• pinkdolly
    Anonym (Su) skrev 2013-07-29 22:17:03 följande:

Nej du är kvinna
  • Mysigast
    Anonym (Su) skrev 2013-07-29 22:17:03 följande:

Det har hon väl inte sagt ett ljud om? Du är konstig. Inget bättre för dig. Sorgligt.
  • FjärilVingad73

Ser inte Dollyn som ett hot. Hon har sitt på det torra, och jag med! Ingen konkurrens alltså!

• Anonym (Su)
    pinkdolly skrev 2013-07-29 22:24:02 följande:
    Nej du är kvinna

Haha, jag är en kille. Jag förstår inte varför du antar att alla som inte vill ligga med dig automatiskt är kvinnor. Är du så fylld av ego?
  • Anonym (RJ)
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-29 22:25:17 följande:
    Ser inte Dollyn som ett hot. Hon har sitt på det torra, och jag med! Ingen konkurrens alltså!
    Precis, det jag sa.
  • pinkdolly
    Anonym (Su) skrev 2013-07-29 22:25:55 följande:

Haha, jag är en kille. Jag förstår inte varför du antar att alla som inte vill ligga med dig automatiskt är kvinnor. Är du så fylld av ego?

Nej, du är tjej. Eller en väldigt ung kille isåfall. Ditt sätt att uttrycka dig avslöjar det.
  • Mysigast
    Anonym (Su) skrev 2013-07-29 22:25:55 följande:

Det har hon heller inte sagt. Din slutledningsförmåga är barnslig och ogenomtänkt.
  • Anonym (Su)
    pinkdolly skrev 2013-07-29 22:28:07 följande:
    Nej, du är tjej. Eller en väldigt ung kille isåfall. Ditt sätt att uttrycka dig avslöjar det.

Jag är inte så ung men nog är jag ung för dig som närmar dig dina 50? Drar den slutsatsen utifrån bilderna.