• StinaMina03

Helkroppstråden

Anonym (RJ) skrev 2013-07-31 13:33:43 följande:
    Struntar i om hon fyller 18 imorgon eller nästa år, fortfarande omyndig. Men ni vuxna borde för sjutton sätta ner foten, att ni inte skäms.

Helt rätt!

Det knäppa är att ett flertal säkert har barn i Ms ålder. kan inte tänka mig att de skulle tjoa och tjimma om det var deras dotter som fläker ut sig.
  • Göteborgskillen2101
    Anonym (RJ) skrev 2013-07-31 13:33:43 följande:
    Struntar i om hon fyller 18 imorgon eller nästa år, fortfarande omyndig. Men ni vuxna borde för sjutton sätta ner foten, att ni inte skäms.
    men lägg ner nu... det hade vart en helt annan sak som hon var 13-14 eller nåt!! nu är hon en ung vuxen kvinna som har egna val och en egen hjärna att tänka med, om du nu tycker att detta är så skandalöst, polisanmäl och se hur långt du kommer?
  • Anton Chigurh
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-07-31 13:28:13 följande:
    det är bara att posta på ;) så kanske stämningen blir lite muntrare ;D
    Då lägger jag väl upp en repris då, några månader gammal, men nytillkomna tittare kanske vill se vem fan jag är...

Så...

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Göteborgskillen2101
    Anton Chigurh skrev 2013-07-31 13:44:07 följande:
    Då lägger jag väl upp en repris då, några månader gammal, men nytillkomna tittare kanske vill se vem fan jag är...

Så...
    inga dåliga armar det där!! Åhh ett SOA Linne :D vart fick du tag på det??? världens näst bästa serie!!!
  • The Riddler

Ojoj Anton. Stoneface killa !!

Everything I tell you is a lie, including this.
  • Anton Chigurh
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-07-31 13:46:02 följande:
    inga dåliga armar det där!! Åhh ett SOA Linne :D vart fick du tag på det??? världens näst bästa serie!!!
    På  Bilsport Performance & Custom Motor Show 2013, Elmia då (Jönköping alltså)  i påskas, en synnerligen trevlig Dam som sålde det till mig, hon höll med om att jag borde ha det på mig resten av dagen. En klok. Och mycket vacker Kvinna.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Göteborgskillen2101
    Anton Chigurh skrev 2013-07-31 13:50:33 följande:
    På  Bilsport Performance & Custom Motor Show 2013, Elmia då (Jönköping alltså)  i påskas, en synnerligen trevlig Dam som sålde det till mig, hon höll med om att jag borde ha det på mig resten av dagen. En klok. Och mycket vacker Kvinna.
    aha du köpte det "privat" :(
  • Anonym (RJ)

Nej det skulle inte uppskattas, dubbelmoral.

StinaMina03 skrev 2013-07-31 13:38:16 följande:
    Helt rätt!

Det knäppa är att ett flertal säkert har barn i Ms ålder. kan inte tänka mig att de skulle tjoa och tjimma om det var deras dotter som fläker ut sig.