• Göteborgskillen2101

Helkroppstråden

StinaMina03 skrev 2013-07-31 13:01:01 följande:

Du är ett barn och ska liksom inte visa upp dig på det sätt du gör. Att du är ett barn som har 2 barn.. Jaja... Sorgligt.
    din kommentar var ganska sorglig... :/ 
  • pinkdolly

Ja, hon är 17 år men hon har samtidigt två egna barn så man får hoppas, och tro, att hon är vuxen nog att bestämma själv om det är klokt nog att lägga upp bilder. Hade det varit naket är jag tveksam till om den ens vore lagligt med tanke på åldern.

Nej, jag hade själv inte varit ok om min 17 åring la upp bilder här. Men som sagt, Mandis är stor nog att besluta sånt själv.

• Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-31 13:03:02 följande:
    Vet ni vad som är sorgligt? Människor som lever för att tracka ner på andra, och säga åt dem hur de ska leva sina liv!!

Det är sorgligt med 50-åriga gubbar som är ensamstående och att det hänger på FL halva nätterna för att titta på brudar.Skrattande
  • Anton Chigurh
    Anonym (RJ) skrev 2013-07-31 13:01:01 följande:
    Var hittar man den tråden då?
    Den som letar skall finna......

Jag föreslår att du ägnar dom närmaste 45 åren, på heltid åt att leta upp den tråden. All lycka till. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • pinkdolly
    StinaMina03 skrev 2013-07-31 13:05:10 följande:
    Visst är det så. Problemet här är ju att det är ett barn som fläker ut sig.

Du som vuxen borde förstå detta? 
    Så om hon fyller 18 om några månader så blir hon helt plötsligt vuxen och vet bättre?
  • Anonym (RJ)

Vuxna människor ska vara goda förebilder för de unga, sitta och heja på en tjej under 18 som kastar kläderna är fruktansvärt. Moralpredikar sällan men det här är att gå över alla gränser.

FjärilVingad73 skrev 2013-07-31 13:03:02 följande:
    Vet ni vad som är sorgligt? Människor som lever för att tracka ner på andra, och säga åt dem hur de ska leva sina liv!!

• Inchthing
    StinaMina03 skrev 2013-07-31 13:01:01 följande:

Du är ett barn och ska liksom inte visa upp dig på det sätt du gör. Att du är ett barn som har 2 barn.. Jaja... Sorgligt.
    Tycker knappast hon är ett barn om hon har två egna barn som hon förmodligen fostrar rätt och ger mat för dagen och kärlek, en ung vuxen människa.......det är mer än vad många vuxna människor ens klarar av i dagens läge
    Fina bilder på en tjej som är 17 eller en kvinna som är 50år är för mej skitsamma.... 
  • StinaMina03
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-07-31 13:05:13 följande:
    din kommentar var ganska sorglig... :/ 

Jag vet
  • Mandiisen

Tråden finns inte kvar, bara så ni vet :)

17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • StinaMina03
    pinkdolly skrev 2013-07-31 13:06:41 följande:
    Så om hon fyller 18 om några månader så blir hon helt plötsligt vuxen och vet bättre?
    Svea Rikes Lag menar väl det?