• Inchthing

Helkroppstråden

StinaMina03 skrev 2013-07-31 13:22:21 följande:
    Näe. Tycker bara att det är beklagligt att ett barn, som jag tycker att M är, söker bekräftelse genom att posta halvnakna bilder på sig själv.

OCH att det är VUXNA människor som hejar på och uppmuntrar.

Får bara en lätt kräk-känsla i munnen.    
    Hur vet du med säkerhet att hon söker bekräftelse ?

• Mandiisen
    Näe. Tycker bara att det är beklagligt att ett barn, som jag tycker att M är, söker bekräftelse genom att posta halvnakna bilder på sig själv.

herregud, vrf ens bry sig när man säkerligen inte ens har borsta bort sin egna skit vid dörren först :P
    Hade det varit några månader senare då jag hade varit 18 hade det väl ändå blivit gnäll.
    Hade jag varit 50 hade det väl blivit gnäll för det också
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • Anonym (RJ)

När man är 17 så har man inte vett nog att förstå konsekvenserna av sitt eget handlande, vuxet folk ska inte stötta dig till det här. Punkt slut. Men kanske borde någon säga åt dig att ta bort dina barns personnummer i sidfoten.

Mandiisen skrev 2013-07-31 13:20:59 följande:
    ehm ja? det har jag inte sagt något om. men man kan inte veta till 100 att det en är jag som la ut en rumpbild?

• Anton Chigurh

Testa SB12 Duo, det borde hjälpa. Se det som ett tips....Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Pappa med 3

Hur kommer det sig att alla som ska gnälla, vara otrevliga, göra en massa påhopp el dyl har profiler som har skapats de senaste dagarna.
    Finns det nån anledning till varför de personerna inte får posta anonymt längre? 

• Göteborgskillen2101
    pinkdolly skrev 2013-07-31 13:20:44 följande:
    Nu blev det är jäkla tjöt igen.. Mer bilder!
    det är bara att posta på ;) så kanske stämningen blir lite muntrare ;D
  • Anton Chigurh
    Anonym (RJ) skrev 2013-07-31 13:25:43 följande:
    När man är 17 så har man inte vett nog att förstå konsekvenserna av sitt eget handlande, vuxet folk ska inte stötta dig till det här. Punkt slut. Men kanske borde någon säga åt dig att ta bort dina barns personnummer i sidfoten.
    Om några månader är Mandi 18 år, är det okej då. Att Mandi lägger upp en bild . Godkänner du det ??? Om nån månad. Eller så.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Gruppen)
    Anonym (RJ) skrev 2013-07-31 13:15:56 följande:
    Men snälla, inte dig jag vill kritisera eftersom du är 17 år och naiv. Men hoppas du har några bra vuxna förebilder, det kan du behöva.
    Så hon är gammal nog att ha sex med någon men inte gammal nog att lägga ut en underklädesbild? Förklara den logiken litet närmare tycker jag.
  • Anonym (RJ)

Struntar i om hon fyller 18 imorgon eller nästa år, fortfarande omyndig. Men ni vuxna borde för sjutton sätta ner foten, att ni inte skäms.

Anton Chigurh skrev 2013-07-31 13:28:33 följande:
    Om några månader är Mandi 18 år, är det okej då. Att Mandi lägger upp en bild då. Godkänner du det ??? Om nån månad. Eller så.

• Mandiisen
    Anton Chigurh skrev 2013-07-31 13:28:33 följande:
    Om några månader är Mandi 18 år, är det okej då. Att Mandi lägger upp en bild då. Godkänner du det ??? Om nån månad. Eller så.
    antagligen inte ens då ;))
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33