• Inchthing

Helkroppstråden

Anonym (RJ) skrev 2013-07-31 12:42:46 följande:
    Vet inte om man ska skratta eller gråta. Hela den här tråden luktar skit, oavsett hur mycket toapapper du knådar arslet med.
    Titta inte i tråden då om den är så jobbig :)
  • Inchthing
    Mandiisen skrev 2013-07-31 12:46:55 följande:
    ja oj jääävlar. ring polisen osså. Och mina föräldrar. ojojoj vilken tuffing du är ;)

Ja nu får du nog fan ta och gömma dej och sluta visa stussen :)
  • The Riddler
    Anonym (RJ) skrev 2013-07-31 12:30:39 följande:
    Att hon inte har mer förnuft än så kan man inte begära, fast ni som är myndiga borde veta bättre. Tragiskt är det, oavsett hur snygg hon är.
    Tro mig, jag är inte heller ett stort fan av unga människor som sexar loss och söker bekräftelse. Men att visa upp sig i nya lättklädda outfits ser jag inte som en stor grej. Men ja, man vet aldrig vem som tittar och vem som gör vad bakom skärmen. I get your point
    Everything I tell you is a lie, including this.
  • Anton Chigurh
    Anonym (RJ) skrev 2013-07-31 12:42:46 följande:
    Vet inte om man ska skratta eller gråta. Hela den här tråden luktar skit, oavsett hur mycket toapapper du knådar arslet med.
    Ändå hänger du kvar i tråden som en jävla igel. Undras varför !!! 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Mandiisen

är rätt van vid att folk lägger upp trådar om mig, först gången om lättklädda bilder dock.
    körd i huvudet är ju personen som först trycker ner mig o sen lägger upp en tråd

17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • Inchthing
    Mandiisen skrev 2013-07-31 12:50:20 följande:
    är rätt van vid att folk lägger upp trådar om mig, först gången om lättklädda bilder dock.
    körd i huvudet är ju personen som först trycker ner mig o sen lägger upp en tråd
    Haters gonna hate
  • Mandiisen
    Anton Chigurh skrev 2013-07-31 12:49:26 följande:
    Ändå hänger du kvar i tråden som en jävla igel. Undras varför !!! 
    personen behöver uppmärksamhet o älskar att bråka
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33