• Anonym (???)

Helkroppstråden

Mandiisen skrev 2013-07-31 13:08:20 följande:
    Tråden finns inte kvar, bara så ni vet :)

Nej, den var tydligen för känslig.
  • Mandiisen

Hade aldrig lagt ut nakna bilder på mig själv inte ens nakna/lättkladda bilder där huvudet är med. så faktiskthar ni absolut inga bevis på att det är jag på fotona :)

17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • Inchthing
    Mandiisen skrev 2013-07-31 13:09:18 följande:
    Hade aldrig lagt ut nakna bilder på mig själv inte ens nakna/lättkladda bilder där huvudet är med. så faktiskthar ni absolut inga bevis på att det är jag på fotona :)
  • StinaMina03
    Inchthing skrev 2013-07-31 13:07:14 följande:
    Tycker knappast hon är ett barn om hon har två egna barn som hon förmodligen fostrar rätt och ger mat för dagen och kärlek, en ung vuxen människa.......det är mer än vad många vuxna människor ens klarar av i dagens läge
    Fina bilder på en tjej som är 17 eller en kvinna som är 50år är för mej skitsamma.... 

Allting är väl relativt? Typ alla i tråden kan vara hennes föräldrar och uppmuntrar henne att slänga kläderna och visa merFörvånad

Känns sådär. 
  • Mandiisen
    Dessutom, den lättklädda bilden, är tagen i en helot annan lägenhet. och somsagt. inget huvud är med.
    Dom andra klädesbilderna är tagna i samma lägenhet samt man ser på en bild att det är jag. så som sagt. rump bilden kan ju va någon annans ;)
    så somsagt, inga klara bevis
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • Inchthing
    StinaMina03 skrev 2013-07-31 13:11:38 följande:

Allting är väl relativt? Typ alla i tråden kan vara hennes föräldrar och uppmuntrar henne att slänga kläderna och visa merFörvånad

Känns sådär. 
    Ja man kan ju hård-dra det hur långt som helst om man är livrädd för allting här i världen och aldrig lärt sej slappna av
  • StinaMina03
    Den som söker kan finna.... Var det inte en vis man ovan som sade detta?

Klä på dig kära medmänniska och barn och sluta att posta lättklädda bilder på dig själv. Ett råd i ALL välmening. 
  • Anton Chigurh
    Hade aldrig lagt ut nakna bilder på mig själv inte ens nakna/lättkladda bilder där huvudet är med. så faktisk har ni absolut inga bevis på att det är jag på fotona :)
    Finns bikiniannonser som är mer utmanande än det du lagt upp, Mandi, du har ditt på det torra. Du är en vacker kvinna som tycker om att visa dig öppet, du är 17, big deal, du visar, som väl är, inget naket, alltså finns det ingen som helst mening att gå i taket som moralkärringarna gör här.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Inchthing
    StinaMina03 skrev 2013-07-31 13:14:21 följande:
    Den som söker kan finna.... Var det inte en vis man ovan som sade detta?

Klä på dig kära medmänniska och barn och sluta att posta lättklädda bilder på dig själv. Ett råd i ALL välmening. 
    Är`ru nån form av präst eller ? 

gud bevare oss annars