• Amys

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2014-09-23 16:01:59 följande:
    Hmm, kanske den här gamla trasan?
    Mmmm, mums!!!
  • Amys
    Mike Hawk skrev 2014-09-23 16:12:54 följande:

Mellan möten.

Mina ögon glittrar av förtjusning, kan inte säga varför, kanske det auktoritära med just kostym som gör det så hett och manligt! 

Tack killar, ni gjorde denna kyliga tisdag, varm!Kyss
  • Amys
    Mike Hawk skrev 2014-09-23 16:51:47 följande:

phplfFFzP67682.jpg

Sluta inte! Gud så hett!
  • Amys

Hade såå önskat fredag på schemat idag, men snart så. Trevlig torsdag på er i alla fall.

• Amys

Äntligen fredag, och med det önskar jag er alla en trevlig helg!! Puss

• Amys

Tittar in denna sena fredag... För att inte bryta en blivande tradition... Så tackar jag för era fina ord jag fått, som jag blir så glad för, med en bild.. I profil. God natt:)

• Amys

Här var det ingen fart alls idag.. Ligger alla och söndagsmyser?Förvånad

Slänger upp en bild i alla fall, kanske kan glädja någon däruteFlört

• Amys
    MrMom skrev 2014-09-28 11:10:34 följande:
    Du är så underbart snygg Amy :) Hoppas att min nästa kvinna har en sån härlig kropp ;)
    MrMom skrev 2014-09-28 11:12:17 följande:
    Tror att minsann att det varit värt mycket att få tillbringa en natt med sån kvinna!
    Tack snygging, det glädjer mig att du tycker det. Jag tror nog minsann att det hade varit värt mycket att få tillbringa en natt med en sån karl som dig också, din nästa kvinna kan skatta sig lycklig. Glad

• Amys
    Anonym (Deffad) skrev 2014-09-28 11:17:01 följande:
    Hemlig men mysig bild.
    Mycket mysig, vad man saknar sommaren när man ser den! Läcker är du också!Flört
  • Amys
    Deffad skrev 2014-09-28 11:38:00 följande:
    Detsamma får jag säga, här kommer en till. Lika hemlig men lite mer avslöjande:

Ditt namn ljuger verkligen inte, väldigt sexigt deffad är du! Älskar höftlinjerna.
Svar på tråden Helkroppstråden