• NyttNamn

Helkroppstråden

Jaa... Veranda.. Men för mig är det lite större med en veranda, typ som en uteplats där man får plats med en sittplats att sitta med ett glas vin i kvällssolen.. ??? Ha ha ha

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    justnextdoor skrev 2013-09-14 22:39:45 följande:
    Haha NN!! Jag brukar kalla det trappa kort och gott haha, jag har en liten bro över vattnet här utanför min dörr så jag tänkte att du kanske bodde likadant haha

Ja men då bestämmer vi trappa, funkar för mig! www.familjeliv.se/hem/nyttnamn/gallery/php1n9rnu.jpg
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    vonKatt skrev 2013-09-14 22:41:04 följande:
    Det kallar vi andra i Sverige för altan!
    Prrr!

Det här är ju typ så ot man kan komma i en helkroppstråd - men då tycker jag att altanen är större än verandan! Där får man plats med en större sittgrupp, typ bord och grejer så man kan sitta ute och käka eller ha grillfest.. Fan, gubben har datorn så jag kan inte ens lägga in bilder!!
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Det här är ju typ så ot man kan komma i en helkroppstråd - men då tycker jag att altanen är större än verandan! Där får man plats med en större sittgrupp, typ bord och grejer så man kan sitta ute och käka eller ha grillfest.. Fan, gubben har datorn så jag kan inte ens lägga in bilder!! Kan inte citera i ordning heller :@

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    justnextdoor skrev 2013-09-14 22:54:15 följande:
    Du bor ju jättefint.... men någon bro ser jag inte? en stengång till brevlådan däremot och en veranda intill entren... fint NN. Tänk när man kommer och hälsar på så står kaffet och puttrar och du kramar mig välkommen....

Vilken herrans analys det blev av detta Nä kanske inte är så mkt till bro då? Iaf, ett trappsteg som leder upp till delen jag kallar bron.. Som sitter ihop med altanen.. Ja.. Grejen var ju att jag har jävligt nära till brevlådan! *S* Kaffe och kram när du kommer dörren - helt klart!
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    toner skrev 2013-09-14 23:49:50 följande:
    Vet din man om att du håller på såhär? Skulle faktiskt värt att lägga ner lite detektivarbete på dig och visa vad hans fru håller på med. 

Käkat surkål? Bittermandel? Eller bara inte fått nåt på länge??
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

[quote=71101541][quote-nick]modesto skrev 2013-09-15 00:34:24 följande:[/quote-nick][/quote] Härlig bild Modesto! Inte f*n vill man ju börja förbereda sig för vinter när man ser en sån där bild- sommaren, kom tillbaka!!! Själv går jag och knyter mig, helt galet men icke desto mindre, sant! Go' natt fellow blottare!!

Pour some sugar on me...
Svar på tråden Helkroppstråden