Helkroppstråden
Jaa... Veranda.. Men för mig är det lite större med en veranda, typ som en uteplats där man får plats med en sittplats att sitta med ett glas vin i kvällssolen.. ??? Ha ha ha
Jaa... Veranda.. Men för mig är det lite större med en veranda, typ som en uteplats där man får plats med en sittplats att sitta med ett glas vin i kvällssolen.. ??? Ha ha ha
Det här är ju typ så ot man kan komma i en helkroppstråd - men då tycker jag att altanen är större än verandan! Där får man plats med en större sittgrupp, typ bord och grejer så man kan sitta ute och käka eller ha grillfest.. Fan, gubben har datorn så jag kan inte ens lägga in bilder!! Kan inte citera i ordning heller :@
Anmäld för OT vore ju ett öde värre än döden.. Kan inte lägga in bild, men en länk kan jag dela som inte är ot: www.familjeliv.se/hem/nyttnamn/gallery/phpikr6kz.jpg :-P
www.familjeliv.se/hem/nyttnamn/gallery/phpe2nx9f.jpg www.familjeliv.se/hem/nyttnamn/gallery/phpqsosd1.jpg (vet inte varför de hamnar på sidan?)
[quote=71101541][quote-nick]modesto skrev 2013-09-15 00:34:24 följande:[/quote-nick][/quote] Härlig bild Modesto! Inte f*n vill man ju börja förbereda sig för vinter när man ser en sån där bild- sommaren, kom tillbaka!!! Själv går jag och knyter mig, helt galet men icke desto mindre, sant! Go' natt fellow blottare!!