Inlägg från: NyttNamn
|
-
-
-
Anonym (Zoo) skrev 2013-09-17 16:24:37 följande:Gillar ditt tempo idag NN
!!
*S* Orkade inte ta mig för nåt annat, har gjort bort alla "måsten"...
Men nu är det slut - ska svida om och fixa iordning mig lite för att gå ut o käka med folket från jobbet...
Gött att se dig igen! -
TinFa skrev 2013-09-17 17:44:43 följande:Avslöjad! Jag vet precis vart du jobbar! Hahaha.
Grattis!! Vill du ha ett pris nu eller??? Vad vill du att jag ska säga om det?! :-S -
FjärilVingad73 skrev 2013-09-18 12:56:36 följande:
Jag behåller mina fettceller faktiskt. Finns faktiskt gott om män som gillar varenda kurva på mig.
Jag vet det - därav mitt tillägg...Du är läcker som du är! Alltid
-
-
Mattias39 skrev 2013-09-18 13:54:42 följande:
Skynda dig FV...det är TÄVLING...du måste snabbt lägga upp en bild som är bättre än Dollys... !!
Svårt... Att få till det bättre än Dockan alltså...
JAG lämnar då in WO iaf - räkna bort mig från tävlingen... -
Näh, jag försökte skoja till det lite med Matte bara...Lynxx skrev 2013-09-18 14:16:21 följande:Om du syftar på vem som närmast "lever upp" till dagens kvinnoideal så förstår jag ditt resonemang.
Dock har det ingen betydelse om du är ute efter att upphetsa killarna här. En kvinnokropp är det som tänder män, Punkt slut. Något som många kvinnor verkar ha missuppfattat (Män oxå för den delen)...
Inget särskilt "resonemang" alls egentligen...
-
-
Nä.....SLUTA FÖR HELVETE, mina Damer, sånt här tävlingsinriktad postande kan vi inte acceptera. Detta är faktiskt FAMILJELIV, här sköter vi oss. Och så inga osedliga bilder, om jag får be. Finns ju folk som har fått hjärtinfarkt för mindre.
Anton Chigurh skrev 2013-09-18 14:50:34 följande:
Skärp till er. Annars anmäler jag hela skiten till Fru Redaktören. Sen blir det liv i luckan.....
Gör'e du bara!