• NyttNamn

Helkroppstråden

Tack go'a Anton!! @-}--

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym (KMP) skrev 2013-09-22 23:30:00 följande:
    Skärp dig! Var inte så elak ! Var det inte du som berättade hur du blivit hånad. Låt inte oskyldiga människor få ta skulden för det. Du är sexig NN...Det bara är så

Tack KMP @-}-- ! Smaken är delad om detta tydligen Ha ha ha..
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-23 12:31:47 följande:

Va moget skrivit av dig till en människa som är på botten redan
    Som du beter dig mot folk så är du bara där du förtjänar att vara, om du ligger på botten... Kräks
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym (???) skrev 2013-09-23 13:02:07 följande:

Fel fel fel. Men NI som lägger upp bilder får kalla alla andra hur hemska saker som helst tydligen. Man behöver alltså bara vara positiv när det gäller bilderna då?

Nej, två fel gör inte ett rätt... Men man kan inte komma undan hur mycket som helst, med att bete sig som ett arsel och sedan skylla ifrån sig med att "man har haft det svårt och mår dåligt"... Det kan vara en förklaring, men liks förbannat ingen ursäkt till att fortsätta bete sig som ett as... Vet man med sig att man har  den bristen och att man reagerar på det viset med att vräka ur sig oförskämdheter till alla - ja då får man lov att hålla sig borta från dessa tillfällen (trådar vill säga..)
    Anonym (???) skrev 2013-09-23 13:22:34 följande:

Om man kollar bakåt så är det DU och NN som ex lagt upp varsin bild där nu pekar finger åt mig. På DEN nivån håller ju ni er. Så där väldigt häftigt av medelålders damer.
    JAG har inte pekat finger.. Det enda jag har gjort är att lägga upp en superfin bild på min brudbukett, och mina utsparade naglar som jag är skitstolt över Drömmer... Att du sen väljer att tolka den till något helt annat, det är din ensak. Flört

Och det här med "medelålders"?? Ja det ids jag inte ens kommentera, då du faktiskt inte har en aning om min ålder... *Skratt* Tungan ute
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    justnextdoor skrev 2013-09-23 13:38:59 följande:
    ....nu kommer bullarna!
    Fikasugen?? Drömmer
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Tänkte först lägga in en bild bakifrån... Men jag har så konstiga lår, och så finnig röv - så jag besparar er den synen.. Tar framdelen i stället... Drömmer

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

justnextdoor skrev 2013-09-23 17:21:43 följande:
    Det var en märklig dag i denna tråd
    Märklig, kanske man kan kalla den? Drömmer

Blev skitbra nu iaf - när jag såg din bild Dörren...Flört Får jag rispa din mage med mina naglar?!

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    justnextdoor skrev 2013-09-23 21:43:32 följande:
    Psssst sover ni?

Inte nu längre.. Mums
    Pour some sugar on me...
Svar på tråden Helkroppstråden