Inlägg från: NyttNamn
|
-
-
vonKatt skrev 2013-09-20 13:30:54 följande:Jag klär av mig på jobbet också, och på mitt gym, och när jag är ute på krogen. Annars VET jag liksom inte om jag duger som människa eller inte! *fortsätter ironin* Kära Anonym (inte mig) Här inne uppskattar vi om vi slipper älta frågeställningar gällande vad som driver oss att posta bilder. Vi anser att vi är normalt funtade människor med normala arbeten, normala familjesituationer, normala liv helt enkelt som tycker att Helkroppstråden är rolig och uppfriskande. VI tycker om varandra, vi som återkommer och skriver och postar flitigt, precis på samma sätt som man kan tycka en annan tråd är underhållande men som har något annat ämne. Notera att de markerade orden är vad som driver mig.
-
Hunters Gaze skrev 2013-09-20 10:06:27 följande:
Eff skrev 2013-09-20 10:26:35 följande:NN - underbart!!
Tack!! -
-
justnextdoor skrev 2013-09-22 19:09:48 följande:Jösses vicka brudar ni är brudar! Bokstavskombinationen KMP.NN.Morriss tack för detssa heta pics sitter här med ett leende!!
Vad som helst för dig dörren -
Snyggt Pilen! Jävligt snyggt...
-
Nyfikne skrev 2013-09-22 22:00:57 följande:Smisk ska du ha :)
ATT jag ska!*Böjer mig lydigt framåt och tar emot..*
-
Anonym (Zoo) skrev 2013-09-22 21:12:21 följande:Vilka brudar vi har i tråden... NN, KMP,NG,Morriiss ...........och Pilen ska vi inte prata om .Tack !
... Finns ju även en hottie i tråden som kallar sig Zoo, en riktig läckerbit! -
Anonym (inte mig) skrev 2013-09-22 23:02:46 följande:Ta INTE illa upp, men har du fettsugit insidan av låren? Eller har du försökt att retushera i datorn? Det ser inte helt jämnt ut och därför undrar jag om det är så resultatet kan bli. Sedan vill jag poängtera att finnar på rumpan är inte speciellt sexigt, absolut inte i samband med en bild typ "ååååå, spanka mig, åååå sätt på mig, åååå, gör vad du vill" typ.....
Ha ha ha, jaa du det är inte lätt när dagverksamheten inte har kvällsöppet"Skönhetsoperation eller Photoshop"? Du, jag har helt enkelt inte snyggare lår än så. Tror dock inte att det är såå ovanligt utseende på dem - Du kan inte ha sett mycket i dina dar?! Sen vet jag inte vilket inlägg du sett, för jag har då inte skrivit det du påstår
Men nej, finnar på rumpan är väl ingen hit.. Tack för påpekandet
-
Anton Chigurh skrev 2013-09-23 00:31:01 följande:Det där, NN, är en riktig grann röv. Jävligt inbjudande....
Tack go'a Anton!! @-}--