Inlägg från: Chiquita89 |Visa alla inlägg
  • Chiquita89

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-03-21 14:08:59 följande:
    Jaså...? Berätta mer...vad är ditt skönaste bananrecept?? Kanske något som kan passa en fredagkväll?

Jag kan komma förbi med banan om du avslöjar dina bästa bananrecept....  

Oj, det blir ju lätt nåt enkelt då. En favorit är ju banana split. Banan, lite grädde och chokladsås... Mmm... Mums
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Chiquita89
    LostInTranslation skrev 2014-03-21 14:29:51 följande:
    Det är ju en klassiker...Inte alls fel. Nu blev även jag sugen på banan. Kanske skulle servera det ikväll...

Det tycker jag absolut att du ska
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Chiquita89
    Mattias39 skrev 2014-03-21 15:01:38 följande:
    ALLT för dig Dress....

Otroligt snygg du är Matte!
  • Chiquita89
    LostInTranslation skrev 2014-03-21 15:06:15 följande:
    Vad har du för planer för ikväll förresten?

Jag och en kompis ska dela på en vinbox och spela lite hårdrock Fast lär nog bli lite allt möjligt till slut
  • Chiquita89
    LostInTranslation skrev 2014-03-21 15:16:16 följande:
    Dela en vinbox!? Det är väl två flaskor var det ... Allt möjligt låter bättre än hårdrock...

Vi latinas är ganska bra på att dricka... 2 flaskor är inte så mycket Rock is my passion Vem ska få nöjet att bli serverad banana split då?
  • Chiquita89
    LostInTranslation skrev 2014-03-21 15:24:58 följande:
    Om ni kommer hit kan ni få höra lite skön glad house istället för sånt där hårdrocksskrän. Lovar att servera er den bästa bananaspliten ni någonsin fått dela på!

Nu råkar det vara så att jag lyssnar på det mesta i musikväg, så absolut går house bra Du...kom till oss istället. Till HIT, vi har kolasås också
  • Chiquita89

SAD, läckra kvinna där!

• Chiquita89

Jag har ingen slips tyvärr... hade gärna bidragit själv annars. Men så har jag ingen karl i huset heller...Oskyldig

• Chiquita89
    LostInTranslation skrev 2014-03-21 18:39:33 följande:
    Är det inte någon slags slips som du har över ögonen på din profilbild?? Eller är det ett par spetstrosor som hamnat lite fel kanske?
    Det är en ögonbindelFlört Men det är inte jagOskyldig
    LostInTranslation skrev 2014-03-21 18:33:55 följande:
    Wow....underbara bröst! Anar riktigt fina kurvor och tåligt hår där haha.... M 4...ett namn värt att bevaka..Kyss
    DET är jag iallafallFlört Tack snyggingKyss
  • Chiquita89

Svar på tråden Helkroppstråden