Inlägg från: Chiquita89 |Visa alla inlägg
  • Chiquita89

Helkroppstråden

ulfsas skrev 2014-03-26 06:45:06 följande:
    Trevlig bild.
    TackSolig
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Chiquita89
    NyttNamn skrev 2014-03-26 15:00:31 följande:

Snygg bild och du vet att jag tycker om naglarna. FlörtRöda naglar är nog fan snyggast!
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Chiquita89

Jag bidrar med en rumpa och ett par ögonDrömmer

• Chiquita89
    Bored skrev 2014-03-26 15:12:53 följande:
    Åh, en fin rumpa till! Tjejer! Mina händer börjar bli ömma nu, tänk på Mandragoran, hon ville ju ha lite extra. Flört
    Stackare...Flört eller inte, haha. Blir så när man erbjuder sig vettu' Tungan ute
  • Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-03-26 15:35:35 följande:
    Och nu inser jag att det där var högst osmart och förbannar min allt annat än superba impulskontroll!!!!!! :-/

*skjuter mig själv i foten lite och lägger mig under en sten eller nått ett tag*
    Inte gömma dig, Häxan!
  • Chiquita89
    Bored skrev 2014-03-26 15:27:52 följande:

Det är väl ingen större fara, får inte glömma smörja dem efteråt bara för lite tunn hud har jag allt.

Jag delar ut så all får som de vill ha! Flört

Du är en generös man duDrömmer
  • Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-03-26 16:00:16 följande:
    Baken lyfter väl upp stenen när jag cravlar under

Nå kanske kan jag hitta smiskaren i mitt liv med stort M eller nått hahahha.

Jävla impulser. Borde låsas in ibland.
    Vart har du varit i hela mitt liv?! Nu är jag visserligen kvinna och hetero, men ändå Flört
    Impulsiv, jag också? Jaaa... Oskyldig
  • Chiquita89
    Larsson666 skrev 2014-03-26 18:41:38 följande:
    vacker som fan ! :)
    Tack!Hjärta
  • Chiquita89
    Anonym (En dörr från förr) skrev 2014-03-26 18:13:44 följande:
    Ett tag sedan man var här, rätt lugnt här va? Så här ser jag ut nuförtiden, inget ni inte sett men...
    Oh la la... Drömmer Så snygg!
Svar på tråden Helkroppstråden