Inlägg från: Chiquita89 |Visa alla inlägg
  • Chiquita89

Helkroppstråden

CuteElliz skrev 2014-03-25 23:09:59 följande:
    Dom kan jag rekommendera... läste alla tre på en vecka... Skäms  o då var det inte det att jag egentligen hade tid, snarare att jag tog mig tid... :p
    Okej, då ska jag nog ta en tripp till biblioteketFlört
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Chiquita89

Just nu önskar jag att jag hade något att sysselsätta mig med....en bok hade suttit fint. 

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Chiquita89
    CuteElliz skrev 2014-03-25 23:40:16 följande:
    annars kan jag rekommendera Harlequin... Tungan ute  brukar ha det i väskan då det är smidigt att läsa när man åker buss/tåg... Tungan uteFlört
    Vad är det...? Oskyldig
  • Chiquita89

Märker att jag börjar bli Off topic igen...
    Lägger upp en sista bild som kompenserar mitt OT-snackOskyldig

Nu blir det sängen!
  • Chiquita89
    CuteElliz skrev 2014-03-25 23:51:12 följande:
    Tantsnusk typ... nej, men kärleksromaner i ganska lättläst form (inte så det är lättare ord eller större text utan bara att det inte är ngt som man måste anstränga sig för att hänga med i, enligt mig då alltså)... finns i kategorierna romantik, läkarromaner, passion (lite mer hetta men fortfarande kärleksromaner) o historisk... kan finnas mer... men om du är osäker så kolla på loppisar... de brukar sälja dem ganska billigt... men leta efter såna som ser lite nyare ut (du kan ju alltid kolla utgivningsår inuti annars)... jag tycker de är bättre... ;)
    Att jag har totalmissat att läsa mer "erotiska" böcker! Det är ju absolut lockande, så lär inte dröja länge till innan jag gör det. Google is my friend tonight! Flört
  • Chiquita89
    kaffeman skrev 2014-03-26 00:36:10 följande:
    Vilken fantastisk kropp du har ;) Vart bor du?
    I huvudstadenFlört
  • Chiquita89

Du kan ju börja med att inboxa mig

• Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-03-26 07:16:32 följande:
    Hahah grymt jag var också inne på Bale, fast han hade fått färga håret i koppar.

Jag tror de beror på vilket humör man är på när man läser den. Den är som sagt enkel att läsa. Men hmm om man är störd som jag är / var kanske sen berör på ett annat sätt. Jag lipade i bok ett vilket jag förstått inte är en helt normal reaktion hahaha.
    Bale är ju 40, men ingen skulle passa bättre som Christian än Bale. Koppar skulle nog vara jävligt fult på honom iofs, men vem bryr sig?Tungan ute
    Hahaha vilken bok om man kan få så många reaktioner av den. Måste ju verkligen läsas då
  • Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-03-26 13:27:32 följande:
    Fat jag tror han som spelar Jax i soa hade kunnat göra den bra också. Han är ju yngre än Bale men kan se både iskall och busigt charmig och pojkaktig ut, så som karaktären i boken ändå är.

Nå mitt lipande har nog mer med hur stör jag är och hur jag kände igen mig i bägge huvudkaraktärerna och gick ett bryt. Kände typ sorg hela lördagen. :-/ fick ju hem bok 2 och 3 på söndagen och läste ut tvåan på söndagskvällen\ natten och trean segar jag med just nu. Mest för jag inte vill att den världen tar slut. Så fånig är jag när jag läser haha.

Vi är inte alls OT här nej nej. Kompenserar det med att moona lite för folket och känner mig sjukt modigt. Fröken fjäril inspirerar mig att vara modig. Tack bästa fjäril <3
    Det har du iofs rätt i. Har sett lite av SoA, så förstår vad du menar. Sen att han är fin att titta på gör ju inget det hellerFlört Men hoppade inte han av? Läste något om det för ett tag sen. 

Haha du är bara för härlig! En riktig bokslukare du, har inte den runt 500 sidor? Tungan ute
    Och brukar också sega på att läsa en bok om jag inte vill att den ska ta slut. Eller så löser jag det på detta sätt, jag läser ut den, sen läser jag om den några dagar senare Flört

Off topic igen, men har inga bilder på lager...Oskyldig

Blir jag portad härifrån nu?
  • Chiquita89

Och snygg rump förresten, Häxan!Skål

Svar på tråden Helkroppstråden