HäckHäxan skrev 2014-03-26 13:27:32 följande:
Fat jag tror han som spelar Jax i soa hade kunnat göra den bra också. Han är ju yngre än Bale men kan se både iskall och busigt charmig och pojkaktig ut, så som karaktären i boken ändå är.
Nå mitt lipande har nog mer med hur stör jag är och hur jag kände igen mig i bägge huvudkaraktärerna och gick ett bryt. Kände typ sorg hela lördagen. :-/ fick ju hem bok 2 och 3 på söndagen och läste ut tvåan på söndagskvällen\ natten och trean segar jag med just nu. Mest för jag inte vill att den världen tar slut. Så fånig är jag när jag läser haha.
Vi är inte alls OT här nej nej. Kompenserar det med att moona lite för folket och känner mig sjukt modigt. Fröken fjäril inspirerar mig att vara modig. Tack bästa fjäril <3

Det har du iofs rätt i. Har sett lite av SoA, så förstår vad du menar. Sen att han är fin att titta på gör ju inget det heller

Men hoppade inte han av? Läste något om det för ett tag sen.
Haha du är bara för härlig! En riktig bokslukare du, har inte den runt 500 sidor?

Och brukar också sega på att läsa en bok om jag inte vill att den ska ta slut. Eller så löser jag det på detta sätt, jag läser ut den, sen läser jag om den några dagar senare
Off topic igen, men har inga bilder på lager...
Blir jag portad härifrån nu?