Inlägg från: Chiquita89 |Visa alla inlägg
  • Chiquita89

Helkroppstråden

Slänger upp en påklädd helkroppsbild för att kompensera mitt Off Topic prat, jag ocksåSkäms

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Chiquita89
    Anonym (Morrigan) skrev 2014-03-24 00:10:33 följande:
    Nu vill jag med handla skor! ????
    Shoppingrunda? Flört
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Chiquita89
    Anonym (Morrigan) skrev 2014-03-24 00:13:32 följande:
    Jamenvisst! ????
    Superb!
  • Chiquita89
    shivas skrev 2014-03-24 00:21:50 följande:
    Fyy vad du är elak!
    Jag är dock mer förtjust i the pointed toe varianten. 

*torkar dregel* Snart får vi skapa en sko tråd.
    O ja, lite elak måste jag varaFlört Du lyckas bra du med!
    Kan man inte bara få vinna 5.000-10.000 kr på triss imorgon och shoppa loss? OskyldigDet måste vi nog innan vi blir portade från denna tråd...Flört
  • Chiquita89
    Nordic1974M skrev 2014-03-24 00:09:21 följande:
    Du kan ju kombinera, du i dina skinnstövlar med 12 cm klack och gärna lite *host* avklätt ovanför...
    Ingenting är omöjligt...Flört
  • Chiquita89

Ska göra ett försök att sova nu...

Godnatt!

• Chiquita89
    Anonym (tr) skrev 2014-03-25 13:48:26 följande:

Öh, okej. Inte direkt så att han har en Fight Club kropp.
    Hur ser du ut då? Är din kropp som Brad Pitt i Fight Club, eller som John Goodman kanske?
  • Chiquita89
    Bored skrev 2014-03-25 14:08:46 följande:

Alla har ju rätt till sin åsikt.

Själv gillar jag kroppar, långa, smala, korta, tjocka, tja de flesta kroppar kan iaf i något avseende alltid vara vackra på sitt sätt. 

Gud vad tråkigt om alla hade sett likadana ut... Kräks

• Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-03-25 22:43:09 följande:
    Inte mupp ju. Jättefin är du.

Hittade ingen riktig mupp på mig i mobilen. Tömde luren lite för ett tag sen så de ligger på den externa.

Nu har jag hoppat i säng och skall läsa lite ur sista boken av 50 nyanser innan jag försöker sova.
     Tack så mycket Häxan, det värmerGlad (Skriver oanonymt nu)
    Jag kan ta muppigare bilder än så, haha. Vi kan ju kanske utbyta såna bilder någon dag Om inte här i HKT så i inbox..
    Åh, är det en bokserie du rekommenderar? Har funderat på att börja läsa dom, men aldrig kommit till skott. 
    Bokmalen i mig börjar få läsabstinensFlört
  • Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-03-25 23:00:36 följande:
    Nja jag har beslutsångest gällande dom. Kanske mest för att bok ett påverkade mig märkligt så det känns svårt att vara objektiv. Karaktärerna är intressanta och jag fnissade som fan innan jag nådde s17 i första boken.

De är lättlästa på samma sätt som twilight böckerna.

Men om du gillar fantasy så skall du läsa Henrik Larssons trilogi blodsarvet. Den är bra tycker jag.

Det var abstinens som fick mig att börja läsa dom ha ha.
    Min bästa kompis läste den första boken och tokhånade den, hon berättade stycken ur den som fick mig att börja asgarva. Men är ändå nyfiken att läsa den själv.  Hört att det ska bli film av den och min första tanke var att Christian Bale skulle passa perfekt som den manliga huvudrollen. 

När vi pratar böcker så gillar jag det mesta. Men läser mest thrillers och verklighetsbaseratGlad
Svar på tråden Helkroppstråden