Inlägg från: Chiquita89 |Visa alla inlägg
  • Chiquita89

Helkroppstråden

Anonym (Tictictac) skrev 2014-03-23 21:40:04 följande:
    varför postar du bilder anonymt men skriver icke anonymt??
    Ja du.. Skriver inte bara i Sex & Samlevnads-trådarna, så för att vara lite anonym helt enkelt.. 
    Men nu så missade jag att fylla i det anonyma alternativet....
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Chiquita89
    mrme skrev 2014-03-23 22:22:46 följande:
    O den vill jag leka med :).
    Vad bra, för jag är uttråkadOskyldig Komsi!
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Chiquita89
    shivas skrev 2014-03-23 22:24:07 följande:

Lite större variant av presbilden.

Härligt med alla vackra bröst här för övrigt.
    Wow! Snygga skorSkål
  • Chiquita89
    Movit skrev 2014-03-23 22:40:35 följande:
    Chiquita......underbar bild...som ALLTID!!!Hjärta
    Tack raring!Hjärta
  • Chiquita89
    Nordic1974M skrev 2014-03-23 23:27:14 följande:
    Så du förgyller tråden med dina tuttbilder ännu, man blir ju riktigt sugen ;-P mvh fd krisuboy75
    Yesbox, det gör jag. Blir lite svårt att hålla sig undan ibland. Oskyldig
  • Chiquita89
    shivas skrev 2014-03-23 23:10:26 följande:
    Tack! Jag är väldigt förtjust i dom. Inga promenadskor kanske men ooh så snygga.

Jag råkar vara väldigt förtjust i skor, särskilt högklackade skorOskyldig Äger mer än fyra par skor med över 10 cm klackFlört Och ett par skinnstövlar med 12 cm klack. 
  • Chiquita89
    shivas skrev 2014-03-23 23:40:22 följande:
    Mmmm samma här. Nu dreglar jag nästan.
    Det är så att man blir lite ledsen varje gång man måste köpa sig ett par ordentliga skor. Som att kasta pengar i sjön.
    Är så lik dig, haha! Mitt sug på att köpa nya skor blev enormt nu Skor ska faktiskt inhandlas imorgon, tyvärr bara träningsskor då mina gamla är utslitna. Men kommer bli svårt att gå förbi min favoritbutik (Scorett) och INTE slösa mina matpengar på ett par platåpumps...Oskyldig

Är riktigt dålig på att köpa praktiska skor faktiskt. Har ett flertalet gånger slutat med att jag köper mockastövlar, med klack varje vinter istället för (otrooligt tråkiga) vinterkängor!Flört
  • Chiquita89
    Nordic1974M skrev 2014-03-23 23:31:15 följande:
    Ja  jag klagar inte ;-P
    Det känns tryggt att de är omtycktaFlört
  • Chiquita89
    shivas skrev 2014-03-23 23:55:32 följande:
    Herregud ja! Var inne på Scorett nu i helgen och skulle ha ett par Converse.. endast! På med mentala skygglapparna och in. Men så sneglar ögonen på allt annat än det jag ska ha. Vilka fantastiska skor det fanns där nu sist, självklart! 
    Det är ett helt under att jag bara var 750kr fattigare efter det besöket. Och på Converse dessutom!

Jag sänder dig lite mentala skygglappar och styrka att bara gå förbi imorgon.
    Wow, det var otroligt bra jobbat av dig! Kan behöva samma tur imorgon. så tack för ditt stödFlört
    Kunde jag skulle jag köpa upp hela butiken. Ibland vill bara kunna göra som Carrie i Sex & The City...Tungan ute
  • Chiquita89

Vill haa! (Shiva, titta nu)

Nu ska jag sluta vara OT här...Oskyldig

Svar på tråden Helkroppstråden