Inlägg från: Anonym (Mamita) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamita)

Helkroppstråden

Jon the papa skrev 2015-02-06 16:43:32 följande:

Det är klart man får försöka leverera en fredag som denna :D Nu blir det strax iväg till trollhättan på äventyr med gamle chefen min. Så hoppas alla goa här inne får en riktigt fin dag :D!! Lite blandat smått och gott så en får välja hehe.

Jätte fina bilder, och snygg kropp.

Men det jag faktiskt noterade först var ditt fina leende.

Ha det så kul i Trollhättan!
  • Anonym (Mamita)
    NyttNamn skrev 2015-02-07 10:14:58 följande:

Tack  Ja de är en höjdare... Om du bara visste vilken nytta man kan ha av dem  

Vilken tur att du har noterat att de sitter på plats!

Din bild var ju jätte fin.

en hälsosam kropp med kurvor, det är ju så det ska vara!
  • Anonym (Mamita)
    Borkason skrev 2015-02-07 10:52:11 följande:

Inte bästa kompositionen, men jag blev nöjd ändå :)

Jag förstår att du blev nöjd, vad finns det att vara missnöjd över liksom?
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-07 13:01:17 följande:

Tycker om rosa (som ni kanske har märkt?) 

Rosa eller inte, du behöver ju inte oroa dig eftersom en skönhet klär i allt.
  • Anonym (Mamita)

Trevlig lördag på er finingar!

• Anonym (Mamita)
    Grandios skrev 2015-02-07 13:35:10 följande:

Repris

Nämen... Mums!
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-07 14:40:47 följande:

Förbaskat vackert kort det översta, tycker verkligen att det var konstnärligt och härligt välkomnande att kolla på. Läpparna ja dom gillas otroligt...

Tack så mycket fina du!

En bild behöver ju inte alltid vara avklädd för att vara sensuell, och med tanke på dina ord, lyckades jag med det jag ville uppnå på första bilden
  • Anonym (Mamita)
    Borkason skrev 2015-02-07 14:43:42 följande:

Tack ska ni ha! :)Små detaljer som stör amatörfotografen, hehe... men tack för uppskattningen! :)

Detaljer hit och dit, eftersom huvudmotivet i bilden är så bra kommer du liksom undan med detaljerna..
  • Anonym (Mamita)
    Jon the papa skrev 2015-02-07 15:03:21 följande:

Du är riktigt duktig på att få fram något speciellt i dina bilder, en jag vet inte ,  "känsla" typ :) Jättefint verkligen!

Keep up the good work :D 

Tack så mycket, härligt att bilderna blir uppskattade. Och med så härlig respons kommer det absolut komma fler bilder.

Hoppas du hade en toppen kväll i Trollhättan igår förresten!
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-07 15:05:29 följande:

Vill nog sträcka mig till att den sällan behöver vara avkläddt för att vara sensuellt, naket kan vara vackert det med men då blir bilden oftast mer laddad av en sexuell underton och då blir fokus mer att handla om det sexuella än motivet. Så ja du lyckades verkligen med bilden, hoppas du kommer med fler i samma anda för sådant här får tråden att lyfta sig ur porrträsket den har sunkat ner sig i mellan varven, har dock blivit bättre på den biten men nu blev det absolut ännu bättre tack vare dig. Så tack själv.

Förstår precis vad du menar .

Mina bilder ska inte platsa in på en porrsida, jag vill producera bilder som är fina på så sätt att jag skulle kunnat ha dom som tavlor på väggen.

Stilfullt snyggt, är nog ordet jag söker.

Så länge mina bilder blir uppskattade kommer det fortsätta trilla in då och då.

Tack för de fina orden! :-*
Svar på tråden Helkroppstråden