-
Anonym (Lucia) skrev 2013-08-16 12:33:36 följande:Och vad är det för fel med att vilja ha bekräftelse? Eller ett ligg? Vi är människor, inte stenar. ALLA behöver vi bekräftelse (jo, även du). Och vi hämtar den från olika platser. De är s.a.s. normalt.
-
[quote=70795369][quote-nick]PAUSA skrev 2013-08-16 11:27:05 följande:[/quote-nick][/quote]
Blir aldrig trött på dina bilder, blir aldrig trött på vad som är på dina bilder heller! -
Håller jag med om! Men att söka den här tyder på ensamhet och brist på uppmärksamhet IRL. De flesta har dessutom partners, alltså borde man få den bekräftelsen av partnern ist för här på fl. Det är rent skitsnack när de försvarar sig med att de får den bekräftelsen av sin partner och att partnern samtycker till alla utvikningsbilder de lägger upp här.Anonym (Lucia) skrev 2013-08-16 12:33:36 följande:Och vad är det för fel med att vilja ha bekräftelse? Eller ett ligg? Vi är människor, inte stenar. ALLA behöver vi bekräftelse (jo, även du). Och vi hämtar den från olika platser. De är s.a.s. normalt.
Är man ute efter knull finns andra sidor och som sagt de flesta har partners och är inte ute efter knull. -
MrC skrev 2013-08-16 12:21:03 följande:Och ditt behov av att gnälla över andras lycka/behov/mod/ellervaddetnuär är nu uppfyllt?
Problemet för dig är att du inte inser att den tid du lägger ner på att gnälla är bortkastad.
Det skrivs ibland artiklar om näthatet, folk/barn som tar livet av sig, vuxna som mobbar osv. Borde inte du vara lite mognare än alla näthatare? Visa mod och göm dig inte som anonym t ex.
Tänk att på internet kan man vara precis vem som helst. Superhjälte, jättesnäll, miljardär, generös, snäll, rolig, trevlig, optimistisk osv. Men ändå är det så många som väljer att vara idioter och näthatare. Bra märkligt va?Seså, det är dags att bli vuxen nu.
-
Det finns så många olika sätt att få uppmärksamhet. Kan man inte få det genom att visa sina fina sidor, så kan man alltid vara elak och pain in the ass.
Var och en gör det man är bäst på
-
No shit?Paradigm skrev 2013-08-16 12:22:43 följande:Eller så är man ute efter lite rajtan tajtan utanför fl.
Låter intressant.
Berätta lite om dina egna erfarenheter i området.
-
Men GER ni er aldrig??
Vad är problemet - egentligen?? De som VILL lägga ut bilder, ja låt dem göra det... Vill ni INTE, eller rent utav stör er på dem som gör det - ja håll er då till ANDRA trådar! Problem solved...
Som ni håller på vill jag bara säga som jag gjorde på ett annat ställe häromdagen:
my
!!!
(Ja, jag är gift - lyckligt gift, jag har inga särskilda problem av nåt slag, jag får daglig bekräftelse både på vanligt socialt plan och samlivsplanet - har någon sorts sexuell aktivitet med maken i princip dagligen. Han avgudar mig och min kropp. Själv är jag väl kanske inte hundra nöjd - men gillar den ändå hyfsat utifrån hur situationen ser ut.. Jag behöver inte bekräftelse från någon här - självklart är det väl "kul, trevligt" om någon uppskattar bilderna och har lust att skriva det, men jag springer inte och gråter om nån inte gör det - folk får egentligen tycka vad de vill... Jag tycker bara det är lite kul att lägga ut dem.. Och blir nästan roligare när/om nån retar sig så förbaskat... Puss på er!) -
Jag skulle göra det.....Anonym (tjockis) skrev 2013-08-16 13:26:34 följande:
Men GER ni er aldrig??
Vad är problemet - egentligen?? De som VILL lägga ut bilder, ja låt dem göra det... Vill ni INTE, eller rent utav stör er på dem som gör det - ja håll er då till ANDRA trådar! Problem solved...
Som ni håller på vill jag bara säga som jag gjorde på ett annat ställe häromdagen:
my
!!!
(Ja, jag är gift - lyckligt gift, jag har inga särskilda problem av nåt slag, jag får daglig bekräftelse både på vanligt socialt plan och samlivsplanet - har någon sorts sexuell aktivitet med maken i princip dagligen. Han avgudar mig och min kropp. Själv är jag väl kanske inte hundra nöjd - men gillar den ändå hyfsat utifrån hur situationen ser ut.. Jag behöver inte bekräftelse från någon här - självklart är det väl "kul, trevligt" om någon uppskattar bilderna och har lust att skriva det, men jag springer inte och gråter om nån inte gör det - folk får egentligen tycka vad de vill... Jag tycker bara det är lite kul att lägga ut dem.. Och blir nästan roligare när/om nån retar sig så förbaskat... Puss på er!)
-
Anonym (jisses) skrev 2013-08-16 12:55:01 följande:Håller jag med om! Men att söka den här tyder på ensamhet och brist på uppmärksamhet IRL. De flesta har dessutom partners, alltså borde man få den bekräftelsen av partnern ist för här på fl. Det är rent skitsnack när de försvarar sig med att de får den bekräftelsen av sin partner och att partnern samtycker till alla utvikningsbilder de lägger upp här.
Är man ute efter knull finns andra sidor och som sagt de flesta har partners och är inte ute efter knull.
Nu vet alla vad du tycker, hur länge ska du mala på om samma saker? Du är dryg, du fattar inte att du kan inte förändra andras beteende bara för att det inte faller inom dina ramar för vad som är rätt eller fel, vill någon göra annorlunda är det inte för att du vill ha det så utan för att dom vill. Provocerar tråden dig, provocerar det dig att andra har helt olika behov än dig så uppmanar jag dig att söka dig vidare...... -
[quote=70795369][quote-nick]PAUSA skrev 2013-08-16 11:27:05 följande:[/quote-nick][/quote] Pausa, Jag håller båda tummarna upp.