• The Riddler

Helkroppstråden

Anonym (wops) skrev 2013-08-16 02:12:54 följande:
    Ganska enkelt, killar blir glada för vilka bröst som helst, tjejer är mer kräsna.
    Dessvärre :/
    Everything I tell you is a lie, including this.
  • Mysigast
    Anonym (wops) skrev 2013-08-16 02:12:54 följande:
    Ganska enkelt, killar blir glada för vilka bröst som helst, tjejer är mer kräsna.
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-08-16 02:30:03 följande:
    Du har rätt :P
    :)
    The Riddler skrev 2013-08-16 02:51:12 följande:
    Dessvärre :/
    Ja, den slutsatsen har jag också dragit. Det har jag misstänkt länge. Fast samtidigt berömmer tjejer nästan alltid andra tjejer oavsett storlek och form? För övrigt, är det bra eller dåligt att vara kräsen i det här fallet? Är det ytligt eller sunt? Eller ska man se det som att man inte styr över sin egen smak alls?

• Göteborgskillen2101
    Mysigast skrev 2013-08-16 03:07:44 följande:
    :)

Ja, den slutsatsen har jag också dragit. Det har jag misstänkt länge. Fast samtidigt berömmer tjejer nästan alltid andra tjejer oavsett storlek och form? För övrigt, är det bra eller dåligt att vara kräsen i det här fallet? Är det ytligt eller sunt? Eller ska man se det som att man inte styr över sin egen smak alls?

Det är dåligt och ytligt... Men det är  nog också så  att man inte kan styra över sin smak eller nåt.. Man kan inte hjälpa vad man blir kåt utav! tillexempel Nekrofiler eller Pedofiler väljer ju inte att vara som dem är.. Det bara är så
  • Mysigast
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-08-16 03:58:45 följande:
    Det är dåligt och ytligt... Men det är  nog också så  att man inte kan styra över sin smak eller nåt.. Man kan inte hjälpa vad man blir kåt utav! tillexempel Nekrofiler eller Pedofiler väljer ju inte att vara som dem är.. Det bara är så
    Ja, det är nog lite både och. Man kan inte hjälpa vad man blir kåt av men man kan välja hur kräsen man ska vara. Ju kräsnare man väljer att vara när det gäller utseendet desto mer ytlig är man. Så tror jag det är.
    Nä, det är sant, fast de har nog någon störning av något slag?
  • Göteborgskillen2101
    Mysigast skrev 2013-08-16 04:07:54 följande:
    Ja, det är nog lite både och. Man kan inte hjälpa vad man blir kåt av men man kan välja hur kräsen man ska vara. Ju kräsnare man väljer att vara när det gäller utseendet desto mer ytlig är man. Så tror jag det är.
    Nä, det är sant, fast de har nog någon störning av något slag?
    Det måste dem inte Ha... Dem kan ha haft en perfekt barndom och allt det där och ändå blivit som dem blivit
  • ooOO MM OOoo

Mycket diskussioner och lite bilder på sidan nu..

• ooOO MM OOoo
    Hotrod skrev 2013-08-16 00:07:49 följande:

Pusslet fortsätter...nu borde ni veta hur mitt ansikte ser ut tjejer....eller saknar ni nått?
    Bild på hela eländet kommer att finnas i gruppen mina vågade bilder...om jag kommer in... 
    Pusslet börjar lägga sig. Ska bli intressant om min bild stämmer med verkligheten :)
  • FjärilVingad73

De som klagar på Antons bilder kanske kan posta nåt på sig själva som ens i närheten matchar hans fysik....

• MrMagic
    Becca1989 skrev 2013-08-15 21:47:49 följande:
    Var längesedan jag sponsrade med några bilder,så tänkte att nu jäklar var det på tiden :)

Det gjorde du verkligen rätt i........snygging!!
  • Enter Sandman

Jag har aldrig lagt ut en bild på internet, jag är inte speciellt intresserad.
    Jag följer den här tråden sporadiskt, inte varje dag, men då och då går jag in och tittar.
    Jag tycker ni är så generösa som bjuder på er själva, en stor eloge till er, det krävs mod för att våga lämna ut er på det viset tör andra omdömen.
    Men det som förundrar mig är att en del finner det uppenbarligen så provocerande att andra tycker om sig själva och bjuder på sig själva för sin egen och för andras njutning och glädje, att dom helt enkelt inte kan låta bli att kommentera och ta ner dom som törs, det som den personen antingen inte törs eller inte tycker den är fin nog för att göra, kanske en kombination.
    Varför är det så provocerande?
    Att andra gör det man inte själv kan tillåta sig.