• Fridayyy

Helkroppstråden

Paradigm skrev 2013-08-16 09:03:11 följande:
    Ni ger ju näring till provokatören. Hen livnär ju sig på era ilskna kommentarer. Ignorera istället.

Denna tråden dör utan provokatörer. Det blir alltid fler nakenbilder efter detta...du ska få se...snart så....
  • Etrangere
    Fridayyy skrev 2013-08-16 09:07:56 följande:

Denna tråden dör utan provokatörer. Det blir alltid fler nakenbilder efter detta...du ska få se...snart så....

Tycker det är märkligt att ingen mer ser det. Anonym lägger ett par provocerande kommenarer sedan ägnas det en halv dag för att läggas upp nya och mer vågade bilder. Bara för att så att säga reta anon. Troligen är det ju just det anon vill. Få mer vågade bilder.
  • Fridayyy
    Anonym (A1) skrev 2013-08-16 09:06:13 följande:
    Förstärker bara mina tidigare åsikter om dig, tyvärr.

Ja, det är bara i denna tråden folk fortfarande "pekar finger"....hahaha....jag har inte sett det "live" sen jag var tonåring....
  • Wally

Starkt Gillar att du står för vad du tycker o törs visa dig, till skillnad mot vissa anonym idioter...

FjärilVingad73 skrev 2013-08-16 08:43:05 följande:
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!

• FjärilVingad73
    Wally skrev 2013-08-16 09:36:44 följande:

Starkt Gillar att du står för vad du tycker o törs visa dig, till skillnad mot vissa anonym idioter...

Tack!
  • FjärilVingad73

Hemma med liten sjukling idag, och är lite uttråkad...

I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Hotrod
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-16 10:42:29 följande:

Hoppas att det går över snart då..fina ben Flört
  • ooOO MM OOoo

Krya på sjuklingen Fjärilen. Fina bilder!

• MrMagic
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-16 10:42:29 följande:

*Host* *host* Är visst lite krasslig jag med, stannar du hemma med mig också? Flört

Fin fina bilder,
  • Hotrod

Undras vad man ska göra med alla haters....vänder dom ryggen....vet nog ett bra ställe Drömmer