• Anton Chigurh

Helkroppstråden

Fridayyy skrev 2013-08-16 08:23:25 följande:

Ja, det är klart att du är bekväm med din kropp....men du tror väl inte att alla som inte visar upp sin kropp eller inte tränar är obekväma med sin kropp?
    Tror jag inte jag sa heller !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Mattias39
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-15 21:38:45 följande:

Lite mer avklätt....
    ;)

MM...snygg bild och jag älskar också dina naglar....tycker att snygga händer och naglar är otroligt sexigt!! Tungan ute
    Becca1989 skrev 2013-08-15 21:47:49 följande:
    Var längesedan jag sponsrade med några bilder,så tänkte att nu jäklar var det på tiden :)
    Det var ett tag sedan, men du tog igen det med besked...Du är jättefin!! :)
  • Fridayyy
    pinkdolly skrev 2013-08-16 08:32:27 följande:
    Det brukar oftast vara samma personer som säger det så ja, det tror jag på. Det är långt ifrån alla här eller i slutna tråden som säger att jag är fin. Så dom som tycker det och fortsätter säga det, tror jag på. Varför skulle dom annars säga det? Det betyder ju knappats att dom får komma till på något annat sätt.

Men det faktum att de säger det till ALLA tjejer som visar hud tycker jag gör det mindre trovärdigt.
  • FjärilVingad73

I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Anonym ( )

Klart man ska ta åt sig av de bra kommentarerna! Jag undrar nog mest varför man inte bara kan ge bra kommentarer, men utan att porra sig. Hade gärna lagt upp fler bilder, men jag blir så fruktansvärt obekväm av flåsarna. I början var detta en feel good tråd, inte en runk och flås tråd.

• FjärilVingad73
    Anton Chigurh skrev 2013-08-16 08:43:22 följande:
    Jag kan inte svara för Dolly, men jag för min del är sån att jag suger åt mig positiv kritik som en jävla svamp, medans negativ kritik och/eller påhopp rinner av som jag vore av kevlar, teflon ....whatever, varför vet jag egentligen inte, men det fastnar helt enkelt inte, jag bryr mig inte ett förbannat skit, tvärtom kan jag le åt negativa kommenterar för då vet jag att jag har satt avtryck, tom mer avtryck än om kommentaren skulle varit positiv och det gör mig mig lite extra glad, att jag påverkar folk. 

Så visst fan finns det folk som Dolly och mig, som fullkomligt skiter i diverse dönickars patetiska påhopp, ingen tvekan om det. shiny.gif
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • illalilla
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-16 08:43:05 följande:

• Fridayyy
    Anton Chigurh skrev 2013-08-16 08:43:22 följande:
    Jag kan inte svara för Dolly, men jag för min del är sån att jag suger åt mig positiv kritik som en jävla svamp, medans negativ kritik och/eller påhopp rinner av som jag vore av kevlar, teflon ....whatever, varför vet jag egentligen inte, men det fastnar helt enkelt inte, jag bryr mig inte ett förbannat skit, tvärtom kan jag le åt negativa kommenterar för då vet jag att jag har satt avtryck, tom mer avtryck än om kommentaren skulle varit positiv och det gör mig mig lite extra glad, att jag påverkar folk. 

Så visst fan finns det folk som Dolly och mig, som fullkomligt skiter i diverse dönickars patetiska påhopp, ingen tvekan om det. shiny.gif

Hahaha...ja det är nog många som kommer minnas dig i flera år efter FL stängt ner...Skrattande
  • Anton Chigurh
    Fridayyy skrev 2013-08-16 08:47:40 följande:

Hahaha...ja det är nog många som kommer minnas dig i flera år efter FL stängt ner...Skrattande
    Ja, jag är bättre än jag vet !!!

Seriöst, ja, det är fler än jag visste om som tydligen följer mina förehavanden här, och tro mig, Fridayyy, det är inget jag har eftersträvat, inte alls, jag är bara mitt naturliga jag, och det gillas av en del, tydligen.

En del, inte riktigt alla....cool.gif

Jag reggade mig av en helt annan anledning. Men det tar vi en annan gång.

Kram //Anton...Glad

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Paradigm

Ni ger ju näring till provokatören. Hen livnär ju sig på era ilskna kommentarer. Ignorera istället.

Det är okej, man behöver inte tycka lika.