• Movit

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-12-11 08:45:34 följande:
    Jag har också hört att den möjligheten finns Flört.

Sen hur man kna nyttja det och om man vill använda den för att stilla sin nyfikenhet beror ju på.....Drömmer
  • Movit
    Dress skrev 2013-12-11 08:46:47 följande:
    Godmorgon allihop! Tack för fina kommentarer i tråden och inboxen igår. Glad jag blir :) Mer av samma kommer här...
    Vackert.....jag menar riktigt jävla vackert!!!
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 08:54:35 följande:

Ska se om jag kan lista ut hur det tekniskt sett skulle kunna gå att ordna Obestämd.
    Ja man kan ju klura lite....Drömmer jag har nog klurat ut det...... Förvånad
  • Movit
    Fenina skrev 2013-12-11 10:56:21 följande:
    Hahaha vilken fråga. Känns som jag spelar poker och just blev synad!
    Haha ja det kan man säga.....
  • Movit

Matadoren....hatten av, satans jävlar vad fit du är. Snyggt! Jag förstår varför de kvinnliga aktörerna här goes bananas..

• Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 11:27:09 följande:

Nästan troslös Drömmer!!
    Det är ju helt sinnesjukt vilken bakdel du har som två perfekt formade frukter......där också
  • Movit
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-11 11:17:12 följande:

Hör och häpna, nu ska ensam i ett bad igen, hon gör inget annat kan en tro smile5.gifphptF99KU36111.jpg

Jag tvålar gärna in dig.....om du tvålar in mig....
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 11:29:55 följande:
    Hoppas du inte tänker på 2 st övermogna päron bara ObestämdFlört.
    Tror du jag har såna frukter i huvudet när jag tittar på dig? Nej hela du är som ett konstverk, får tankar och fantasier att flöda, man blir förtrollad och indragen i en helt ny värld som man inte trodde existerade. Man vill vara där i händelsernas centrum vara delaktig i vad som pågår och vad som kommer att hända. Så på frågan om övermogna päron.......tror inte det va....;)
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 11:38:07 följande:
    Haha oskyldig killeOskyldig............ tror inte det vaSkrattande!!
    Movit skrev 2013-12-11 11:34:31 följande:Tror du jag har såna frukter i huvudet när jag tittar på dig? Nej hela du är som ett konstverk, får tankar och fantasier att flöda, man blir förtrollad och indragen i en helt ny värld som man inte trodde existerade. Man vill vara där i händelsernas centrum vara delaktig i vad som pågår och vad som kommer att hända. Så på frågan om övermogna päron.......tror inte det va....;)

Oj vad vackert skrivetKyss.
    Du kan få praoa hos mig en dag om du vill Drömmer?
    Tack mango jag tackar stor glädje ja till en praodag med dig, vore kul och inspirerande. Det kanske skulle kunna resultera i en praktikplats eller rent av en provanställning.....men nu är det nog bara jag som har klivit in i konstverkets värld i förtid om vad som skulle kunna hända...
  • Movit
    Fenina skrev 2013-12-11 11:38:43 följande:
    Jag förbereder inför morgondagens seminarium. Tvivlar på att bilderna intresserat någon i tråden. 
    Jag tror att vi absolut skulle uppskatta bilder mer än ditt seminarium i morgon.....du vet ju vad jag tycker om bilder på dig.......

Står just nu på mina bara knän och önskar....
Svar på tråden Helkroppstråden