• Movit

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2013-12-11 14:35:18 följande:

Eller vara det det lilla garaget...blev osäker nu... Obestämd

Fan nu blev det ju svårt ju..... Nä det är bättre att vänta på en inbjudan än att köra på måfå.......
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 14:38:51 följande:
    Med den vägbeskrivningen kommer du inte till mig iaf Cool!!
    Då ska jag inte till dig i morgon med andra ord.....men ska ju därifrån också......
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 14:42:52 följande:

Följ den här kartan istället så ska du nog hitta rätt Movit Skrattande
    Hmmm det gjorde det inte lättare.....det finns ju två olika resmål på den kartan ;)
  • Movit
    Movit skrev 2013-12-11 14:45:05 följande:
    Hmmm det gjorde det inte lättare.....det finns ju två olika resmål på den kartan ;)
    Men helvete vilken otroligt sexig karta det var...
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 14:48:41 följande:
    Kom bara hit så löser vi resten sen Glad!!

Ja men visst.....din fresterska.....lättare sagt än gjort men visst guide me to the goal!!!
  • Movit
    Mattias39 skrev 2013-12-11 14:57:03 följande:
     Gör som jag, testa båda vägarna och se vart det varit minst trafik... Flört

För min del spelar tidigare trafiksituation ingen som helst roll, bara det är en vacker och tillfredställande färdväg med många nya inslag i omgivningarna. Och när man har en liten Smart att åka omkring med som jag har så tar man sig fram lite överallt.
  • Movit
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-11 15:04:28 följande:

Men........mina läppar snuddade vid skärmen i tron om att du var här....så smakfullt, så vackert, så fulländat.
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 15:17:39 följande:

Det är markerat med ljus och stolpar ändra fram... går inte att missa Glad.

Lite Smart Förvånad?? Trodde du var en stolt innehavare av åtminstone en tolvsitsig minibus Drömmer!!

Ja det är ljus och stolpar utanför här där jag är men här är in här där du är....om du förstår....

Ja vilken typ har jag...Smart, minibuss eller något annat? Svar finns, du får väl fråga dom som vet.....
  • Movit
    Matildet skrev 2013-12-11 15:22:44 följande:
    Fortsätter på min diskreta bild-serie:

Diskret i all sin skönhet......du har en underbar mun....du har....nä vafan hela du är stekhet!!!! Jag ska inte hymla här utan fram med sanningen.
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 15:17:39 följande:
     Lite Smart Förvånad?? Trodde du var en stolt innehavare av åtminstone en tolvsitsig minibus Drömmer!!

Just ja i internetmått mätt så lär det åtminstone vara en gigantisk längtradare med en dubbeldäckarbuss på flaket.  För här har vi ju alla en förmåga att överdriva om storlekar.....Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden