• Movit

Helkroppstråden

Matildet skrev 2013-12-11 15:24:13 följande:
    Sista för idag!

Skäms
    Ååå nej det är ju mycket kvar av dagen......
  • Movit
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-11 16:31:58 följande:
    Ren och len.. Mitt motto

Ett bra motto tycker jag!
  • Movit

Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-11 16:55:03 följande:

......................................vad ska jag skriva................du är för jävla vacker helt enkelt.....
  • Movit
    Movit skrev 2013-12-11 17:08:11 följande:

Ja då är det väl bara att sätta igång nu då.... phpdOL2uG48194.jpg

Citerar som vanligt
  • Movit
    Dress skrev 2013-12-11 17:10:07 följande:
    Whoosch!! Där var det mycket man på liten yta. Härligt ;)

Skrattar ja jag tillhör inte det lilla pygmesläktet utan tvärtom....men tack
  • Movit
    Dress skrev 2013-12-11 17:12:02 följande:

Oj oj oj....kvinna du är så gudomligt vacker.....nu ser jag fram emot nästa miniserie....testa några pilotavsnitt i olika format så får du analysera publikens jubel...sen kan du göra en längre serie....Ähh vafan gör storsatsningar med en gång i alla olika format. Jag lovar du kommer att gå hem!!!!
  • Movit

PPP.....jag är lite orolig...inte lika van vid vackra ord som dig men jag ropar om jag får en kommentar till då vill jag ha din hjälp,Skrattande

Men stort tack att du erbjöd dig och att du håller ett vakande öga över mig.

• Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 18:16:51 följande:

Den där kartan....jag menar just den kartan tänker jag följa!!! Fy för fan....det är inte lätt att försöka skriva något när du väljer att lägga upp såna bilder.....eller jag menar....JO det är jättesnällt men mina händer skakar.....Hjärta
  • Movit
    Anonym (Grosshandlarn) skrev 2013-12-11 19:07:37 följande:
    Vilken härlig köttmarknad Tungan ute
    Hur mycket ligger kilopriset på?
    Jag ser ingen köttmarknad, ser inga priser men du kanske kan tala om var du hittar det.
Svar på tråden Helkroppstråden