• Movit

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-12-11 12:19:25 följande:
    Får nog tillämpa "först till kvarn-principen" här så det inte blir orättvist. Vill du att jag sätter upp dig på reservlistan Drömmer??
    Jag hoppas att jag är först i den kön??
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 12:28:02 följande:
    Såklart du är Skål!!
    Vad bra då känner jag mig lugn och kan glida in i fantasins värld igen.
  • Movit
    Anton Chigurh skrev 2013-12-11 13:55:26 följande:
    Otroligt snyggt, MrSweden, riktigt jävla grant, det måste jag säga. Hatten av. Verkligen.GladFast varför maska bilden, du finns jupå hur många bilder som helst omaskerad. På The World Wide Web, tex !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Hoppsan gör han det.....ingår det nått äkthetsintyg på nån av bilderna Anton? Du är inte bara jävligt grann Anton i hela din prakt du är duktig på att snoka också.
  • Movit
    Anton Chigurh skrev 2013-12-11 14:06:04 följande:
    Snoka å snoka...det tog mindre än 30 sekunder å kolla för skojs skull, dock kan MrSweden vara på riktigt, här i tråden alltså, men lite udda att maska här men inte på sin egen blogg...

Äkthetsintyg på mig.....tror du det behövs, Movit !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Anton....varken du jag eller ett antal till i denna tråd absolut inte behöver äkthetsintyg.

Och jag absolut kan det tänkas att det MrSweden självt som är här och i så fall är han absolut välkommen för som sagt han har en jävligt grann hydda.
  • Movit
    Movit skrev 2013-12-11 13:57:45 följande:

Måste hålla tråden igång så jag bjuder frikostigt på en repris phpBMlwHQ19454.jpg

Glömde ju citera men det kanske inte spelar nån roll........
  • Movit

Mangoo.....fastnade lite på din gåta "djupa dalen".......om jag ska praktisera hos dig så måste jag ju första klura ut vart det är?

• Movit
    Mattias39 skrev 2013-12-11 14:34:35 följande:
    ASG...skrattar högt här...Ja, jag KAN vara smörig som fan när det behövs....

Jajamen...har varit där, och numera vet jag att om man ser det stora garaget...då är man framme. Glad
    Hmm ska i riktning mot stora skogar och djupa dalar i morgon.....kanske ska hålla utkik efter ett stort garage med andra ord....
  • Movit
    fialotta85 skrev 2013-12-11 14:28:04 följande:
    Bra att du håller uppe det Movit! Bra där! Cool
    Tack.....jag skulle uppskatta om du hjälpte mig ;)
Svar på tråden Helkroppstråden