• Movit

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-12-11 19:13:45 följande:

Titta/känn bara och följ den....... minnesanteckningar kan du göra under resans gångFlört.

Ååtåååhhh jag kan tänka mig vilka typer av minnesanteckningar jag skulle måla upp i mitt huvud efter att ha tittat kännt och följt dessa kurvor...

Just nu är det lite Edvard Munchs "skriet" som jag får fram ur min hjärna då hakan är på golvet och jag sitter och slår mig i huvudet med händerna...och skriker rätt ut...."VILL PRAOA!!!"
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 19:28:24 följande:
    Tro mig... du behöver mer än 60 min om du ska kunna dribbla bollarna på ett tillfredsställande sätt Cool.
    Blir väldigt besviken om det visar sig att den staken du sägs besitta bara består av en vadderad suspensoar {#emotions_dlg.djavulsk}.
    Men hallå.....Det är ju jag som är själva Zlatan i det här spelet, Engdal är en Anders Svensson....får börja på bänken, men visst han kan få provspela nån gång på övertiden....{#emotions_dlg.djavulsk}

(Sorry Engdal men det var liksom öppet mål nu jag var bara tvungen) Oskyldig{#emotions_dlg.flower}
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 19:30:26 följande:
    Haha *asg* Skrattande låter som du är nära ett psykbrytFoten i munnen.......bäst att jag ta dig under mina vingar omgåendeOskyldig!! 
    Typ......har fått fram den långärmade vita tröjan som man sätter ihop där bak.....har en biljardboll i käften och många meter silvertejp....
  • Movit
    engdahl skrev 2013-12-11 19:54:22 följande:
    Jag ser mig mer som Henke Larsson i Barcelona: superavbytaren som kommer in och avgör matchen när storstjärnan inte får till det... ;D

Hmmm ja framförallt så vänder du allt till din fördel....ja nä jag vill nog inte jämföras med en spelare i mängden i en lagsport som fjollboll....jag är mer individualist som går min egen väg som inte gör som alla säger och vet vad det är som gäller.....typ nån som kan kläcka ur sog på en presskonferans "Kuken ska ha sitt!!!" eler nån som skiter i vem som kommer tvåa och alla andra resultat än att vara först! Skrattande
  • Movit
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-11 20:09:11 följande:

Jag lovade strumpbyxor...så här kommer det.
    oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj det är det enda som jag kan få ur mig.....
  • Movit
    engdahl skrev 2013-12-11 20:33:56 följande:
    Haha, man måste ju försöka spela alla kort rätt om man ska vinna "fruktkorgen"...

Du är mer som Frank Andersson alltså...? :D
    Iaf till utseende än både Zlatan och Henke
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-12 08:30:15 följande:
    Bara jag som är vaken ??

Nej du....jag letar efter garaget.... Går ju så där.....:(
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-12 08:44:38 följande:
    Mmm och den finns till förfogande om du vill ha den Flört.
    Q Silver skrev 2013-12-12 08:35:18 följande:KLARVAKEN och i GIVAKT!

Puss

Helt rätt............ upp och hoppa med dig SoligGlad!!Vart är det du kör vilseDrömmer??............. tycker kartan är ganska tydlig Foten i munnen!

Ja alltså kartan i närområdet är hur tydlig som helst så även med alternativvägar, problemet är ju att jag vet fan inte vilken riktning jag och min mini...........buss ska åka? Norr-väst-söder-norr-in-ut-bak-fram-upp-nere.....jag hoppas du förstår min aningens frustrerade situation. Mitt lokalsinne i närområden är bra men på längre distanser mer bristfälligt.
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-12 10:43:11 följande:
    Tack HG !! Länge sedan man såg något från dig .
    Movit skrev 2013-12-12 09:08:52 följande:
    Ja alltså kartan i närområdet är hur tydlig som helst så även med alternativvägar, problemet är ju att jag vet fan inte vilken riktning jag och min mini...........buss ska åka? Norr-väst-söder-norr-in-ut-bak-fram-upp-nere.....j ag hoppas du förstår min aningens frustrerade situation. Mitt lokalsinne i närområden är bra men på längre distanser mer bristfälligt.
    Vad säger du om att mötas på halva vägen ?Jag är gärna din ficklampa om du är min ljusstake !! PPP- vilket språk !!

Mötas halva vägen gärna för nu tror jag att jag är helt vilseledd i den vackert kuperade karta....
Svar på tråden Helkroppstråden