• Morriiss

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-09-01 14:09:12 följande:
    Tack!! Det var ju inte mer än rätt när jag fått njuta av din skönthet flera gånger om här nu....

Aja... du har nog sett mer än så av mig tidigare... o jag av dig!
  • Anonym (lillajag)
    Tack!! Det var ju inte mer än rätt när jag fått njuta av din skönthet flera gånger om här nu....
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 13:58:33 följande:Det låter lovande... Du är välkommen att visa upp dina färdigheter i ämnet ;) jag har övat på en del andra saker som kan tänkas vara uppskattande i sammanhanget :P
    Hmmm vilken cliffhanger!! Blev ju väldigt nyfiken nu... är din nyutvecklade talang något som kommer väl till pass i samband med mina knopkonster menar du?Nja... brukar tycka det är bra med en avsugning efteråt haha.... Kanske kaffe efter efteråt....Gärna en Cognac till... Oskyldig

?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
    Det skulle man kunna tycka... Beror på vad du gillar:P
  • fialotta85
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 13:58:33 följande:Det låter lovande... Du är välkommen att visa upp dina färdigheter i ämnet ;) jag har övat på en del andra saker som kan tänkas vara uppskattande i sammanhanget :P
    Hmmm vilken cliffhanger!! Blev ju väldigt nyfiken nu... är din nyutvecklade talang något som kommer väl till pass i samband med mina knopkonster menar du?Nja... brukar tycka det är bra med en avsugning efteråt haha.... Kanske kaffe efter efteråt....Gärna en Cognac till... Oskyldig

Din önskan är min lag.. :-O allting är redo, bara du som saknas då! Haha..
  • Anton Chigurh
    Fenina skrev 2013-09-01 11:28:35 följande:
    I princip allt du kan tänka dig följa de orden, och du är ganska vältalig, skulle nog stämma in... Ja, alla klyschor som

ja, jävlar: jag kan äta upp dig
    ,

jag vill ha dig här nu, kom och ta mig...

Så spinn loss och bestäm dig för vad du gillar bäst - jag gillar det garanterat. 
    Ouch, Fenina, det var raka besked....tackar så väldans, blev jag varm innan så kokar jag nu. Du är ju bara för jävla  skön....Kyss
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Kvinna med pärlörhänge)
    Jo01 skrev 2013-09-01 13:28:52 följande:
    [quote=70960251][quote-nick]Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 00:15:38 följande:[/quote-nick][/quote] Den kjolen skulle man vilja lyfta på ofta.
    SoligDrömmer
  • lilletrille
    Anton Chigurh skrev 2013-09-01 14:10:11 följande:
    Var det sen i går kväll, Trille ???

Haha, jag vet faktiskt inte hur lång tid det var. Mina dygn är lite..uppochner och svåra att hålla koll på för tiden ;)
    NOEL75 skrev 2013-09-01 12:48:01 följande:
    Shitt pomfritt vad snygg du är !!! Om jag såg bilden någon annanstans skulle jag vara övertygad om att du va professionell modell, men jag tror inte din arbetsgivare skulle gilla att du lade upp bilder här. Bara därför tror jag inte att du jobbar som modell Flört
  • Anton Chigurh
    lollat skrev 2013-09-01 14:07:10 följande:
    Bjussar på porr looken.

Knappast att beteckna som porr-look, Lollat, men däremot är du jävligt grann.....Skål
    Anton Chigurh skrev 2013-09-01 11:04:21 följande:
    Tack, LJ, nu känner jag att lugnet återkommer, och är det riktig kris kanske jag kan behöva er båda två samtidigt, om jag är väldigt död. Liksom.

Nu måste jag lämna er en stund mina vänner, men som alltid, så lovar jag att åter komma. Har Min Pärla Hjärta nu dykt upp med, så kan inte 10 (tio) fullvuxna Shirehästar hålla mig borta, inte en chans.

Och för er som inte vet det så utvecklar 2 (två) Shirehästar en dragkraft av sammanlagt 28 000 kilo, eller 28 ton då. Mer än vissa moderna Diesellok.

Hjärta
  • NOEL75
    lollat skrev 2013-09-01 14:07:10 följande:
    Bjussar på porr looken.

Fasen en ung Alexander Bard... Fast en snygg variant av honom då haha.. Förmodligen straight dessutom, till kvinnornas stora glädje.