Helkroppstråden
Anton Chigurh skrev 2013-09-01 15:50:28 följande:
Jo, NOEL, att jogga gillar jag egt bättre än promenader, men pga av skaderisken blir det promenader för min del, och jag "har lärt" mig gilla att promenera, kan gå 4,5 timme i sträck utan att det är tillstymmelse till tråkigt, känns tvärtom som jag skulle kunna gå hela natten, liksom, ändå har jag inte musik eller ljudbok i lurarna, har inga lura alls, men jag hade gärna velat, dock är det en del trafik fast en och annan kör som dom hade stulit biljäveln....otrevligt på en smal grusväg, speciellt när en bekant till mig blev av med kålroten pga ev en fyllerist som körde av vägen precis där han råkade befinna sig. Å så är det gott om älgar, och vildsvin, och det skall enligt ryktet finnas björn också, dom, björnarna, har jag inte sett med egna ögon, men älg och vildsvin har jag varit så nära som 10 meter, därför har jag inga lurar, vill inte bli överraskad av en beta uppkörd i röven.
Men jag rekommenderar promenader, NOEL, det är mycket trevligt, och håller du ut en stund bränner du ganska bra med kalorier också.....
Skön avkoppling, och som sagt, jag går i alla väder utom full storm.
Most people are only alive because it is illegal to shoot them.