• Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 14:19:32 följande:
    Shitt pomfritt vad snygg du är !!! Om jag såg bilden någon annanstans skulle jag vara övertygad om att du va professionell modell, men jag tror inte din arbetsgivare skulle gilla att du lade upp bilder här. Bara därför tror jag inte att du jobbar som modell Flört
    Han gör inte det, men jag har sagt åt NOEL upprepade gånger att han bor prova som modell, seriöst alltså, han skulle utan vidare bli godkänd...

Och det skulle du med, Pärlan.Hjärta Snyggare "modellmaterial" än dig går inte att uppbringa.....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • NOEL75
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 14:19:32 följande:
    Shitt pomfritt vad snygg du är !!! Om jag såg bilden någon annanstans skulle jag vara övertygad om att du va professionell modell, men jag tror inte din arbetsgivare skulle gilla att du lade upp bilder här. Bara därför tror jag inte att du jobbar som modell Flört
    Åhh tack KMP!! Vilken komplimang! Nej jag är absolut inte modell. För gammal dessutom. 
    Morriiss skrev 2013-09-01 14:10:16 följande:
    Aja... du har nog sett mer än så av mig tidigare... o jag av dig!
    Fasen, vad förvirrat allt blev idag. Inget verkar vara som jag trodde. Måste tänka till här känner jag.... Eller säg bara ditt gamla namn haha??

?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
  • Morriiss
    NOEL75 skrev 2013-09-01 14:27:16 följande:
    Fasen, vad förvirrat allt blev idag. Inget verkar vara som jag trodde. Måste tänka till här känner jag.... Eller säg bara ditt gamla namn haha??

Nope
  • Anton Chigurh
    Morriiss skrev 2013-09-01 14:28:19 följande:
    Nope
    cool.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • NOEL75
    Anton Chigurh skrev 2013-09-01 14:24:00 följande: