• Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 14:19:32 följande:
    Shitt pomfritt vad snygg du är !!! Om jag såg bilden någon annanstans skulle jag vara övertygad om att du va professionell modell, men jag tror inte din arbetsgivare skulle gilla att du lade upp bilder här. Bara därför tror jag inte att du jobbar som modell Flört
    Han gör inte det, men jag har sagt åt NOEL upprepade gånger att han bor prova som modell, seriöst alltså, han skulle utan vidare bli godkänd...

Och det skulle du med, Pärlan.Hjärta Snyggare "modellmaterial" än dig går inte att uppbringa.....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • NOEL75
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 14:19:32 följande:
    Shitt pomfritt vad snygg du är !!! Om jag såg bilden någon annanstans skulle jag vara övertygad om att du va professionell modell, men jag tror inte din arbetsgivare skulle gilla att du lade upp bilder här. Bara därför tror jag inte att du jobbar som modell Flört
    Åhh tack KMP!! Vilken komplimang! Nej jag är absolut inte modell. För gammal dessutom. 
    Morriiss skrev 2013-09-01 14:10:16 följande:
    Aja... du har nog sett mer än så av mig tidigare... o jag av dig!
    Fasen, vad förvirrat allt blev idag. Inget verkar vara som jag trodde. Måste tänka till här känner jag.... Eller säg bara ditt gamla namn haha??

?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
  • Morriiss
    NOEL75 skrev 2013-09-01 14:27:16 följande:
    Fasen, vad förvirrat allt blev idag. Inget verkar vara som jag trodde. Måste tänka till här känner jag.... Eller säg bara ditt gamla namn haha??

Nope
  • Anton Chigurh
    Morriiss skrev 2013-09-01 14:28:19 följande:
    Nope
    cool.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • NOEL75
    Anton Chigurh skrev 2013-09-01 14:24:00 följande:
    Han gör inte det, men jag har sagt åt NOEL upprepade gånger att han bor prova som modell, seriöst alltså, han skulle utan vidare bli godkänd...

Och det skulle du med, Pärlan.Hjärta Snyggare "modellmaterial" än dig går inte att uppbringa.....
    Tack än en gång Anton!! Men jag är verkligen inte fotochenik (mitt stavningstalang har vissa begränsningar). Och jag tror jag har det väl så bra som jag har det...Hmm som modell kanske man jobbar väldigt nära väldigt snygga unga tjejer iofs... Det är ju en förmån jag saknar i min vardag helt klart.... Håller med om att Pärlan passat minst lika bra... Vi kanske kan starta en egen liten agentur helt enkelt...
  • Anonym (Kvinna med pärlörhänge)
    Anton Chigurh skrev 2013-08-31 23:59:22 följande:
    Börjar med en repris,

Å en repris till då :

Och en en jävligt färsk repris, bilden nedan är nån vecka gammal, bara för att du/ni skall få nåt dagsfärskt :

Å så lite nytt då.....

Å så en ny till då....

Ja, det var lite presenter, en god början. Om jag får säga det själv.

Puss på er, mina förtjusande Damer..... Kyss
    FFör er som missade gårdagskvällens höjdpunkt, en liten ( eller ganska stor) repris ....Solig
  • NOEL75
    Morriiss skrev 2013-09-01 14:28:19 följande:
    Nope
    Aha, så då måste man tänka själv då.... Anton borde ha svaret. Det är en klok man! ANTON??? Vill du viska i mitt öra?
    NOEL75 skrev 2013-09-01 14:27:16 följande:
    Åhh tack KMP!! Vilken komplimang! Nej jag är absolut inte modell. För gammal dessutom. 

Nej du är inte gammal !!! ( jag förutsätter att du är född 75 ) Manligheten växer ofta med åldern... Flört. Dessutom är ålder mest en siffra...Snygg är du hur som helst !
  • Morriiss
    Anton Chigurh skrev 2013-09-01 14:29:23 följande:
    cool.gif
    Kyss
    Anton Chigurh skrev 2013-09-01 14:24:00 följande:

Tack Kyss