• Morriiss

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-09-01 14:32:33 följande:
    Aha, så då måste man tänka själv då.... Anton borde ha svaret. Det är en klok man! ANTON??? Vill du viska i mitt öra?
    haha det är nog fler än kära Anton som uppfattat vem jag är Drömmer
  • Anton Chigurh
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 14:31:49 följande:
    För er som missade gårdagskvällens höjdpunkt, en liten ( eller ganska stor) repris ....Solig
    Fan vad du är underbar, Pärlan, sånt här gör att jag utan vidare skulle kunna bli kär i dig....Hjärta 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • NOEL75

VB.....

?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
  • Anonym (Kvinna med pärlörhänge)
    NOEL75 skrev 2013-09-01 14:31:32 följande:
    Tack än en gång Anton!! Men jag är verkligen inte fotochenik (mitt stavningstalang har vissa begränsningar). Och jag tror jag har det väl så bra som jag har det...Hmm som modell kanske man jobbar väldigt nära väldigt snygga unga tjejer iofs... Det är ju en förmån jag saknar i min vardag helt klart.... Håller med om att Pärlan passat minst lika bra... Vi kanske kan starta en egen liten agentur helt enkelt...
    Tack ...Fast om du själv tycker att du är för gammal ligger jag risigt till Flört
  • Anton Chigurh
    NOEL75 skrev 2013-09-01 14:32:33 följande:
    Aha, så då måste man tänka själv då.... Anton borde ha svaret. Det är en klok man! ANTON??? Vill du viska i mitt öra?
    D är en av mina allra största förebilder NOEL, en riktig hedersknyffel, men den här får du allt fixa själv, Morriiss skulle hänga mig i bananen om jag avslöjade vem hon är. Och den är jag allt lite rädd om. Bananen....
  • Morriiss
    NOEL75 skrev 2013-09-01 14:40:50 följande:
    VB.....
    Om jag säger att jag inte är din "typ" så får vi se om det passar ihop med vad du tror
  • Morriiss
    Anton Chigurh skrev 2013-09-01 14:41:48 följande:
    D är en av mina allra största förebilder NOEL, en riktig hedersknyffel, men den här får du allt fixa själv, Morriiss skulle hänga mig i bananen om jag avslöjade vem hon är. Och den är jag allt lite rädd om. Bananen....
    haha när du skriver så låter det nästan som att jag är *farlig* :-P
  • NOEL75
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 14:41:34 följande:
    Tack ...Fast om du själv tycker att du är för gammal ligger jag risigt till Flört
    Ja, alltså...Jag tror i ärlighetens namn att vi båda passerat gränsen för Next Top Model om man säger så... Men jag menar vi kan ju alltid göra reklam för tubsockar och stödstrumpor i alla fall... Lite mer senior framtoning... sen är ju 4 det nya 20...så jag trivs bra med att ha lite skinn på näsan..
    ?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
  • Anton Chigurh
    NOEL75 skrev 2013-09-01 14:45:26 följande:
    Ja, alltså...Jag tror i ärlighetens namn att vi båda passerat gränsen för Next Top Model om man säger så... Men jag menar vi kan ju alltid göra reklam för tubsockar och stödstrumpor i alla fall... Lite mer senior framtoning... sen är ju 4 det nya 20...så jag trivs bra med att ha lite skinn på näsan..
    Jag var på en modevisning nyligen och modellerna höll mycket varierande åldrar, det är så det funkar idag, du måste inte vara under 20 år och väga max 33 kilo. 

Gör slag i saken, mina goda vänner. Ni kommer inte ångra er..... 
  • Nyfikne
    Morriiss skrev 2013-09-01 11:51:28 följande:

Kan du ana fläcken?? haha
    Jag ser ingen fläck, men en jävligt sexig häck.

Dig vill jag se mer av, mkt mer.
    Du borde komma till den andra slutna tråden :)
    Tungan ute