• Anonym ( )

Helkroppstråden

Anonym (???) skrev 2013-09-08 10:09:17 följande:
    Det är väl ungefär samma sak?? De som har silikon syns ju väldigt ofta.

Jag vet inte. Men det syns framför allt väldigt tydligt.
  • Anonym ( )
    pinkdolly skrev 2013-09-08 10:09:10 följande:
    Jag är inte lättstött. Och vad jag kan se så var det en nedvärderande kommentar angående män, inte silikon. Om dom har en fru/sambo/flickvän med icke naturliga bröst då är dom inte en riktig man.

Vad spelar det för roll för dig ifall andra män är riktiga män eller inte? För att inte bry dig verkar du bry dig väldigt mycket. Jag ska inte ta upp det igen, naturliga bröst verkar vara ett känsligt ämne för dig.
  • pinkdolly
    Anonym ( ) skrev 2013-09-08 10:15:39 följande:

Vad spelar det för roll för dig ifall andra män är riktiga män eller inte? För att inte bry dig verkar du bry dig väldigt mycket. Jag ska inte ta upp det igen, naturliga bröst verkar vara ett känsligt ämne för dig.
    Det har jag inte sagt, jag sa att det var en nedvärderade kommentar angående män, hur "riktiga" män ska vara. Nu jiddrar du bara om något annat.
  • Anonym ( )
    pinkdolly skrev 2013-09-08 10:17:34 följande:
    Det har jag inte sagt, jag sa att det var en nedvärderade kommentar angående män, hur "riktiga" män ska vara. Nu jiddrar du bara om något annat.

Nej då, jag skrev om hur riktiga män är, inte ska vara. Det är hedervärt och altruistiskt av dig att försvara de silikonälskade männens heder.
  • fialotta85
    Anonym ( ) skrev 2013-09-08 10:10:24 följande:

Tyckte det lät så drygt och självnedvärderande att skriva till knäna, det är ju faktiskt inte sant. Tror de knappt når halvvägs till naveln ens ju.
    Haha. Ska lägga det på minnet tills nästa gång! Vill ju inte verka dryg. Hm.
  • Qwerty85
    Anonym ( ) skrev 2013-09-08 10:22:56 följande:

Nej då, jag skrev om hur riktiga män är, inte ska vara. Det är hedervärt och altruistiskt av dig att försvara de silikonälskade männens heder.
    Tss tss tss... du verkar inte veta hur riktiga män är... riktiga män älskar KVINNAN! Inte brösten...
  • pinkdolly
    Anonym ( ) skrev 2013-09-08 10:22:56 följande:

Haha mm, skål på dig med kompis! Jag föredrar att inte dela upp bröst i naturliga eller icke naturliga, för mig är bröst just bara bröst. Ingen är bättre än det andra. Nu avslutar vi det här, för den här konversationen ger mig ingenting. Precis som sillisar inte ger dig något, tydligen.
  • Anton Chigurh
    pinkdolly skrev 2013-09-08 09:56:37 följande:
    Visst gör dom, precis som riktiga män alltid klär sig i rutig skjorta och hugger sin ved själv. Och riktiga kvinnor bara står vid spisen och föder barn.
    Kunde inte sagt det bättre själv, Dolly, att kvinnan föder ett barn sen eftermiddag skall definitivt inte hindra att hon har maten på bordet när maken kommer hem från jobbet kl 17.03

Och nån jävla hämtpizza accepteras inte, det skall vara väl sammansatt och näringsrik svensk husmanskost som står på bordet. Och tre burkar Norrlands Guld till det. 

Det gläder mig mycket att vi har riktiga kvinnor i tråden som vet sin plats..... 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym ( )
    Qwerty85 skrev 2013-09-08 10:26:36 följande:
    Tss tss tss... du verkar inte veta hur riktiga män är... riktiga män älskar KVINNAN! Inte brösten...

Inte om man går på kommentarerna i den här tråden
  • Anonym ( )
    pinkdolly skrev 2013-09-08 10:28:49 följande:
    Haha mm, skål på dig med kompis! Jag föredrar att inte dela upp bröst i naturliga eller icke naturliga, för mig är bröst just bara bröst. Ingen är bättre än det andra. Nu avslutar vi det här, för den här konversationen ger mig ingenting. Precis som sillisar inte ger dig något, tydligen.

Det är inte insidan som räknas?