• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Haskel
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 23:59:13 följande:
    Det tycks som om damerna gillar bilder med inslag av snö, så jag tänker vara så fräck att jag kopierar mitt eget bidrag från en av årets jultävlingar här på FL, en tävling där temat var "snö".

Jag vann inte.

Men håll tilgodo :

"Motivet är förstås det vackraste som tänkas kan, men grejen är hur mycket jag offrade mig för att få den perfekta inramningen av ett superbt motiv. Det var 12 minusgrader när jag tog bilden. Jag fick ta 122 bilder innan jag var nöjd. Det tog nästan 2 timmar. Fatta vad jag står ut med för FL's damer skall få sitt lystmäte.

Motiveringen bör väl bli att ingen annan offrar så mycket som mig för att för en gångs skull avgå med segern i en tävling här på FL."

Mycket fin vältränad kropp i fin miljö, men kallingarna Anton. Lär av ett proffs vad tjejer gillar!!!
  • ascorbinsyra
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 23:59:13 följande:
    Det tycks som om damerna gillar bilder med inslag av snö, så jag tänker vara så fräck att jag kopierar mitt eget bidrag från en av årets jultävlingar här på FL, en tävling där temat var "snö".

Jag vann inte.

Men håll tilgodo :

"Motivet är förstås det vackraste som tänkas kan, men grejen är hur mycket jag offrade mig för att få den perfekta inramningen av ett superbt motiv. Det var 12 minusgrader när jag tog bilden. Jag fick ta 122 bilder innan jag var nöjd. Det tog nästan 2 timmar. Fatta vad jag står ut med för FL's damer skall få sitt lystmäte.

Motiveringen bör väl bli att ingen annan offrar så mycket som mig för att för en gångs skull avgå med segern i en tävling här på FL."

Snö är hett och du likaså. Den rumpan är ju helt klart söt, gullig, klappvänlig och sexig! SoligGILLAR! bara du inte förfryser dig nu då *worried*Drömmer
  • Anonym (bmi plus)
    Anonym skrev 2012-12-23 00:05:01 följande:

Mnja hur ser jag ut? Jag hatar min kropp just nu! Som mest har jag vägt 117 kg. Gick ner till 65. Men sen fick jag barn och väger idag hemska 84 kg. SKA ner till 65 igen.
    Svårt att se på den bilden, men det man ser tycker jag ser helt ok ut Jag kan inte se några fel.
  • Anton Chigurh
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-23 00:07:31 följande:
    Om alla killarna i tråden slår er ihop om en gemensam kalender så skulle det här vara en fin januaribild.
    "röven raskar över isen"

Snygg bakdel, Anton, och den första jag sett i sjalett förut......Tomte 
    Tackar så väldans, fast jag är i ärlighetens namn mer nöjd med min variant på en skotskt kilt. 

Den har blivit bortmodererad tidigare, så den får du via länk. Det borde vara tillåtet.

http://www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/phpz4cv7d.jpg 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Haskel
    c89 skrev 2012-12-22 23:39:16 följande:
    170cm 107kg (rejäl fetma). Fick barn för 10 veckor sedan och håller nu på att gå ner rejält i vikt (får/kan inte amma pga mjölkallergisk bebis), inte för utseendets skull egentligen då jag inte direkt lider av att jag är fet och är frisk, pigg och stark ändå, men tänker att jag kanske inte alltid kommer vara i så god kondition jag är i nu om jag inte går ner.
    Det enda som sänker mitt självförtroende är mina bröst. Är man klädd såhär i mer heltäckande kläder ser de nästan ännu större ut och om man har urringat så glor folk elakt och tycker man "viker ut sig" osv, klär man sig i lösare plagg blir det "tält-effekt" och man ser ännu fetare ut än man redan är och då klagas det på det. Blir liksom inte rätt hur man än gör.
    Med kläder på ser du inte det minsta fet ut, möjligtvis lite mysigt mullig. En jättehärlig kropp med fina former. Tack för ditt vackra bidrag till att göra den här tråden så braSolig
  • Anton Chigurh
    ascorbinsyra skrev 2012-12-23 00:09:39 följande:
    Snö är hett och du likaså. Den rumpan är ju helt klart söt, gullig, klappvänlig och sexig! SoligGILLAR! bara du inte förfryser dig nu då *worried*Drömmer
    Tack så mycket, C-vitaminen, snällt av dig,Hjärta och kroppsdelen du är rädd om fick jag hålla om lite då och då med en värmande hand för att undvika förfrysning. Men det gick bra. jag klarade mig från permanenta skador....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (34)

Vågar mig inte på någon lättklädd bild.. 

• Haskel
    Anonym skrev 2012-12-23 00:05:01 följande:
    Mnja hur ser jag ut? Jag hatar min kropp just nu! Som mest har jag vägt 117 kg. Gick ner till 65. Men sen fick jag barn och väger idag hemska 84 kg. SKA ner till 65 igen.
    Av det man ser, finns iaf inget att hata, det behöver man aldrig göra. Jag tycker din kropp ser väldigt fin och vacker ut. Jag skulle säga att du är attraktiv, med den kroppen och det vackra ansiktetFlört.
  • Anton Chigurh
    Haskel skrev 2012-12-23 00:07:51 följande:
    Mycket fin vältränad kropp i fin miljö, men kallingarna Anton. Lär av ett proffs vad tjejer gillar!!!
    Mmm, jag vet, Haskel, men detta var innan denna underbara trådens uppenbarelse, dessutom gillar jag militärgrönt. Det är min älsklingsfärg, och eftersom jag inte har kalsonger i militärgrönt fick min scarfs duga.

Hoppas för bövelen att damerna är nöjda trots min fadäs här.... 
  • Anonym (vackert)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 23:50:06 följande:
    ....

Och snälla, alla som inte är smala, ta nu för helvete inte detta fel, alla duger, det kan ni ge er fan på, men jag, såväl som alla ni andra, har mina favoriter bland kroppstyperna, och det är helt okej att tala om vad jag anser om jag ser nåt jag tycker är extra fint, det förtar på intet sätt skönheten från någon annan, oavsett kroppstyp, för det. Bara så ni vet.
    Det är klart man får uttrycka vad man tycker. Sen finns det personer som har helt andra ideal också, jag har märkt att när du tycker något om någon bild så tycker jag alltid precis tvärt om eftersom jag har helt andra favoriter bland kroppstyperna.
Svar på tråden Helkroppstråden