• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (bmi plus)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 23:50:06 följande:
    Och snälla, alla som inte är smala, ta nu för helvete inte detta fel.
    Nää, nu ska jag tjura hela natten!!! {#emotions_dlg.djavulsk}

• LoLs pappa

Har varit upptagen hela dagen. Men 50 sidor inlägg sen man kolla in sist. Läser jag ikapp kommer julstöket bli ännu mer lidande. Gissar på massa härliga kroppar i alla former. KEEPUP THE GOOD WORK!!!!

• Anonym (foxy)
    c89 skrev 2012-12-22 23:39:16 följande:
    170cm 107kg (rejäl fetma). Fick barn för 10 veckor sedan och håller nu på att gå ner rejält i vikt (får/kan inte amma pga mjölkallergisk bebis), inte för utseendets skull egentligen då jag inte direkt lider av att jag är fet och är frisk, pigg och stark ändå, men tänker att jag kanske inte alltid kommer vara i så god kondition jag är i nu om jag inte går ner.
    Det enda som sänker mitt självförtroende är mina bröst. Är man klädd såhär i mer heltäckande kläder ser de nästan ännu större ut och om man har urringat så glor folk elakt och tycker man "viker ut sig" osv, klär man sig i lösare plagg blir det "tält-effekt" och man ser ännu fetare ut än man redan är och då klagas det på det. Blir liksom inte rätt hur man än gör.

Jag tar gärna dina bröst, jag är också för stor är 166, och väger 84 kilo...
    Men mina bröst är inte så stora, dock är mitt fläsk väl-fördelat över kroppen så att säga, har dock gått ned ca 60 kilo nu men nu är mina bröst bara som slappa taxöron = inget att visa upp =/ 
  • c89
    Anonym (vackert) skrev 2012-12-22 23:51:32 följande:
    Snyggt och ja brösten är ju svåra att missa dock inget negativt för dom ser ju bra ut. Tycker du är fin och jag som gillar lite fylligare tjejer kan väl tycka att det vore lite synd att gå ner rejält i vikt men om du mår bättre utav det så...
    Tack!
    Jag tänker trots allt hälsosamt i det långa loppet. Även om jag är stark, har relativt bra kondition och perfekta blodvärden osv nu så kanske jag inte har det om 10 år om jag fortsätter att vara "fet". Rent utseendemässigt så har jag aldrig känt att alla överflödskilon stört mig direkt... jag bryr mig ärligt talat inte så mycket och ser det fina i alla - smala som tjocka och så också på mig själv. Är otroligt lycklig över att jag lyckats ha sådan distans till allt ytligt.
  • c89
    Anonym (foxy) skrev 2012-12-22 23:54:21 följande:
    Jag tar gärna dina bröst, jag är också för stor är 166, och väger 84 kilo...
    Men mina bröst är inte så stora, dock är mitt fläsk väl-fördelat över kroppen så att säga, har dock gått ned ca 60 kilo nu men nu är mina bröst bara som slappa taxöron = inget att visa upp =/ 
    Kan lova dig att det finns otaliga personer som älskar "taxöron" också Glad Mina är hängiga (ofc) men rejält fylliga, blir ju därför väldigt tungt pga det Rynkar på näsan
  • Anton Chigurh

Det tycks som om damerna gillar bilder med inslag av snö, så jag tänker vara så fräck att jag kopierar mitt eget bidrag från en av årets jultävlingar här på FL, en tävling där temat var "snö".

Jag vann inte.

Men håll tilgodo :

"Motivet är förstås det vackraste som tänkas kan, men grejen är hur mycket jag offrade mig för att få den perfekta inramningen av ett superbt motiv. Det var 12 minusgrader när jag tog bilden. Jag fick ta 122 bilder innan jag var nöjd. Det tog nästan 2 timmar. Fatta vad jag står ut med för FL's damer skall få sitt lystmäte.

Motiveringen bör väl bli att ingen annan offrar så mycket som mig för att för en gångs skull avgå med segern i en tävling här på FL."

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 23:53:06 följande:
    Nää, nu ska jag tjura hela natten!!! {#emotions_dlg.djavulsk}

Jag älskar dig,Hjärta och det vet du. Försök inte.....Kyss
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (bmi plus)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 23:59:13 följande:
    Det tycks som om damerna gillar bilder med inslag av snö, så jag tänker vara så fräck att jag kopierar mitt eget bidrag från en av årets jultävlingar här på FL, en tävling där temat var "snö".

Jag vann inte.

Men håll tilgodo :

"Motivet är förstås det vackraste som tänkas kan, men grejen är hur mycket jag offrade mig för att få den perfekta inramningen av ett superbt motiv. Det var 12 minusgrader när jag tog bilden. Jag fick ta 122 bilder innan jag var nöjd. Det tog nästan 2 timmar. Fatta vad jag står ut med för FL's damer skall få sitt lystmäte.

Motiveringen bör väl bli att ingen annan offrar så mycket som mig för att för en gångs skull avgå med segern i en tävling här på FL."

Du borde ha vunnit Slutar tjura nu Haha
  • Anonym

Mnja hur ser jag ut? Jag hatar min kropp just nu! Som mest har jag vägt 117 kg. Gick ner till 65. Men sen fick jag barn och väger idag hemska 84 kg. SKA ner till 65 igen.
  • Anonym (badsugen)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 23:59:13 följande:

Jag vann inte.

Men håll tilgodo :

Om alla killarna i tråden slår er ihop om en gemensam kalender så skulle det här vara en fin januaribild.
    "röven raskar över isen"

Snygg bakdel, Anton, och den första jag sett i sjalett förut......Tomte 
Svar på tråden Helkroppstråden