• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • ulfsas
    Anonym (God jul) skrev 2012-12-23 00:52:33 följande:

Oj så snällt, ett paket till mig. Skäms
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Anonym (God jul)
    ulfsas skrev 2012-12-23 01:41:23 följande:
    Oj så snällt, ett paket till mig. Skäms

man ska ju vara snäll till jul så... Flört
  • Anton Chigurh
    Anonym (34) skrev 2012-12-23 01:23:55 följande:
    Helt rätt! Skål
    Fan alltså, jag som tyckte du var vacker innan, nu när jag vet vem du är, 34:an, så är du helt en riktigt grann och het kvinna. Det här med en underbar personlighet och utstrålning gör en vacker kvinna till en otroligt, makalös vacker kvinna.

Som dig, 34:an...Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • ulfsas
    Anonym (God jul) skrev 2012-12-23 01:43:00 följande:

man ska ju vara snäll till jul så... Flört
    Precis vad jag önskat mig också....Någon på FL har kommit över min önskelista tydligen.Drömmer
  • Anonym (God jul)
    ulfsas skrev 2012-12-23 01:47:31 följande:
    Precis vad jag önskat mig också....Någon på FL har kommit över min önskelista tydligen.Drömmer

Du vet den där tomten kan vara bra sneaky! haha
  • Anton Chigurh
    Pentra skrev 2012-12-23 01:25:54 följande:

Inte en helt nytagen bild på mig,

men jag tycker att den passar bra nu i juletid

med tanke på färgen på korsetten... God Jul. Och god natt, till er alla undebara människor, för ikväll...

/Pentra

Skall jag vara helt ärlig, Pentra, som jag ju de fakto alltid är, så passar den outfit endast vid två tillfällen, och det får du fan tugga i dig alltså. Ena tillfället är, som sagt, vid Jul, och det andra tillfället är när det inte är jul.

Sov gott, Pentra, vi hörs i morgon.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • ulfsas
    Anonym (God jul) skrev 2012-12-23 01:48:58 följande:

Du vet den där tomten kan vara bra sneaky! haha
    Ja, vad dum jag är. det var naturligtvis tomtenTomte Inte illa. Kan bli en bra jul.
  • Anton Chigurh
    Mina goda vänner, jag dragar mig tillbaka för denna aftonen, må eran husgud vara med er, så hörs vi när solen stiger upp i morgon. Ungefär. Med lite jävla tur blir jag husägare i morgon. Önska mig lycka till.

Sov så vackert allihop.

Och som vanligt : Puss till Damerna i tråden...WetKiss.gif 

//Anton...sleep1.gif 
  • Anonym (God jul)
    ulfsas skrev 2012-12-23 01:50:54 följande:
    Ja, vad dum jag är. det var naturligtvis tomtenTomte Inte illa. Kan bli en bra jul.

Skål
Svar på tråden Helkroppstråden